Fitness Seller

Mixer/blender

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Geen idee waar ik dit moet posten maar ik heb dus een soort tegoed bon gekregen, kan ik uitstapjes van maken naar dierentuinen, sauna, dineren etc.

Er staan ook 2 mixers op, en ik dacht dit is handig voor BB:)

Ik vroeg me dus af in hoeverre jullie een mixer gebruiken en evt wat leuke recepten.

heb de keuze uit..

[Link niet meer beschikbaar]

Denk zelf dat nummer 1 beter is door de grotere inhoud

Alvast bedankt!

ik heb een princes met glazen beker
ben er wel tevreden over

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een princes met glazen beker
ben er wel tevreden over

Waarvoor gebruik je hem? hoor wel vaker van mensen sochtends, whey brinta, melk fruit etc alles er in. Maar wat nog meer? Als ik hem alleen daarvoor inlever vind ik het wel zonde namelijk:p

Standaard

Een blender hoort net zo standaard bij BB als training, rust, voeding.

Waarvoor gebruik je hem? hoor wel vaker van mensen sochtends, whey brinta, melk fruit etc alles er in. Maar wat nog meer? Als ik hem alleen daarvoor inlever vind ik het wel zonde namelijk:p

hoezo zonde?

waar wil je hem anders voor gebruiken :P

af en toe lekker shakie maken is wel relaxed

Geen idee waar ik dit moet posten maar ik heb dus een soort tegoed bon gekregen, kan ik uitstapjes van maken naar dierentuinen, sauna, dineren etc.

Er staan ook 2 mixers op, en ik dacht dit is handig voor BB:)

Ik vroeg me dus af in hoeverre jullie een mixer gebruiken en evt wat leuke recepten.

heb de keuze uit..

Denk zelf dat nummer 1 beter is door de grotere inhoud

Alvast bedankt!

Blender van de Kijkshop is €39,95 waard.
Dus opzich wel relaxed een redelijk goede blender gratis.
Je kan er natuurlijk alles wat je maar wilt erin doen.
Heerlijke fruit shakes maken ;)
En je whey / brinta is zo fijner dan met een shake beker

4 blikjes tonijn, wat water, blenden en zuipen maar :p

Dat tweede gevalletje is geen blender as such (van wat ik zo kan zien). Daar kan je hele luchtige shakes mee maken, maar geen eten mee mixen.

Die eerste blender is dus meer alround (en als je veel geduld hebt en het geluid van dat ding jouw niet stoort kan ook heel dikke shakes maken).

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd ga toch die van de kijkshop halen.

Als het goed te mixen is met tonijn, mayo en wat curry ben ik tevreden. Eet nu elke dag zo uit blik en dat begint een beetje smerig te worden. Maarja om nou een vis shake te drinken, is dat niet een beetje ontzettend smerig:p

Sochtends heb ik soms brokke brinta door de shake beker waardoor ik bijna over me nek ga, dat word dan hopelijk verleden tijd:D

Terug
Naar boven