MuscleMeat

Mixtapes RnB/Hiphop

Jurre

Cool Novice
Waardering
0
Ik was zo een beetje aan het zoeken op het i-net naar een site waar je mixtapes kunt kopen. Maar ik ben nog geen enkele site tegengekomen waar je zonder creditcard kunt betalen.

denk aan MixtapeMurder.com

Weten jullie misschien een site waar ik via andere manier kan betalen/bestellen?

aangezien die mixtapes altijd uit amerika komen, denk ik dat de enige manier van betalen toch echt met de creditcard is.
Anders zit er niks anders op dan alle concerten langs te gaan, mixtapes zat.

paar torrents downloaden :)
DJ Kurupt And Ja Rule-Live From New York-2005-C4
Snoop Dogg-Dogg Pound Mix-2005-TWCMP3
VA-DJ D-Comming Out Hard-2005-SUT

IK heb een mixtape liggen, DJ Inkognito zegt dat wat?

Of met een bedrijfje als PayPal werken.

Je stort eerst geld naar je account en vervolgens naar de site waar je de tape koopt.

DJ Finesse zijn meestal geen echte mixtapes, eerder soort 'bootlegs' van nieuwe tracks denk ik

Jurre zei:
Ik was zo een beetje aan het zoeken op het i-net naar een site waar je mixtapes kunt kopen. Maar ik ben nog geen enkele site tegengekomen waar je zonder creditcard kunt betalen.

denk aan MixtapeMurder.com

Weten jullie misschien een site waar ik via andere manier kan betalen/bestellen?

Waarom wil je ze niet downloaden? Of is dat omdat je die optie niet hebt? Je moet het anders eens via Direct Connect proberen (Dc++ is beter) en dan naar een hiphop hub, ik heb mijn schijf vol met hiphop allemaal albums en ze hebben ook mixtapes, gewoon beetje zoeken, succes!

Terug
Naar boven