AndroidHealthClinic

mma scholen omgeving Apeldoorn !

woody88

Novice
Waardering
0
jow mensen !

ik zoek een mma sportschool omgeving Apeldoorn !
maar het liefst ook 1 waar je meerdere keren per week kan trainen.

alvast bedankt voor de reacties.

gr Davey

denk dat google wel kan helpen

• Topic Starter Topic Starter
ja dat snap ik kul.
daar was ik al wezen kijken.
maar ik heb anderhalf jaar mma in breda gedaan.
maar wegens verhuizing naar apeldoorn, wil ik het daar verder beoefenen.
maar die in apeldoorn is maar anderhalf uurtje per week, en ik zoek iets waarbij het dus meer moet zijn , aangezien ik in breda ruim 10 uur mm beoefende, is anderhalf uur wel heel weinig. dus in die context bedoelde ik het , of iemand nog een mm sportschool in de buurt van apeldoorn wist ;)

Heb je al ervaring met vechtsporten? Ga anders gewoon lekker opzoek naar een goede BJJ (Jiu Jitsu) of een kick/thaiboks school. MMA houd in dat je vaardigheden hebt in allerlei soorten vechtsporten. Een pure MMA school word pas echt interesant als je al 1 of meerdere vechtsporten redelijk onder de knie hebt. Ik raad je Jiu Jitsu aan. Als je daar skills in hebt kan je zeker goed je mannetje staan in MMA. Als je met die ervaring dan later opzoek gaat naar een MMA school kan je daar gaan werken aan je staande skills. Erg veel pure MMA scholen zijn er sowieso nog niet echt in de benelux, maar de sport word langzaam maar zeker meer populair dus het is een kwestie van tijd voor er meer scholen gaan opduiken.

Terug
Naar boven