XXL Nutrition

mmorpg

tijd bootleggers gedaan, tribalwars en osm.

20070914-carrot_and_stick.jpg

Ik speel nu travian

Ik speelde vroeger altijd Runescape :p Ja ik weet het heel gay

Was altijd super hoog op dat spel (137 combat) was wel grappig XD

Waarschijnlijk nog veel meer hier dat dat hebben gespeeld maar niet toegeven :D

heb ik ook gespeeld jonge.
maar toen ze gingen veranderen.. bah, wildy werd verdoet enzo.
nu speel ik qua online spellen alleen nog maar OSM ;)

Hehe heel leuk allemaal, maar als je er achteraf over nadenkt totaal niet iets om trots op te zijn.

Ik heb runescape ook in de brugklas HARDCORE gespeeld, was lv 90 ofzo en had destijds 130 miljoen. Heb er nog iets van 400 euro aan verdiend door wat van me miljoentjes te verkopen op marktplaats.
Ach ja ik was klein en had teveel vrije tijd.

Kheb er zelf niks aan verdient. Khad het eigenlijk wel moeten doen aangezien ik een p-hat set had, een mask set een meerdere santa's.

Ik had die santa's gekocht toen ze nog 150k waren. 4-5 jaar later waren ze 200 miljoen.

heb ik ook gespeeld jonge.
maar toen ze gingen veranderen.. bah, wildy werd verdoet enzo.
nu speel ik qua online spellen alleen nog maar OSM ;)

lol jep daar deed ik het ook voor was altijd pken man e-fame je waittttt :p

Toen was ik half jaar gestopt weer verder gegaan bleef wel leuk eigelijk :p

Begonnen als noob? of al serieus bezig?

Kappen ermee! dit verdoet je leven.. travian zal voor je school, werk gaan :p hele avonden zal je opblijven en betrek je vrienden erbij= 24 uur per dag online.. = weg leven :p

Ik speelde Silkroad Online, erg mee vermaakt en best een compleet spel.

Nice hoor, 400 euro! 100 miljoen is trouwens toch niet zoveel, wie betaalt dat nou :s

Destijds +- 2003 was 130 miljoen ENORM veel op runescape. Als ik dat geld allemaal had geinvesteerd in rare items had ik nu al een aantal miljard gehad en voor duizenden euro`s kunnen verkopen.

Ach ja fok dat, 400 euro is ook leuk.

had ook RS gespeeld en had een blauwe party hat, uiteindelijk vond ik het spel geen reet meer aan en had ik alles verkocht voor iets van 500 mil. Daarna die 500 mil verkocht, 5 euro per mil :D

Ik speelde Silkroad Online, erg mee vermaakt en best een compleet spel.
in welke server zat je?:roflol:
ik speel heel afentoe nog eens als ik eindelijk in die rot server komt (Xian)
1x in de week na server inspection verder niet

WoW kost geen drol om online te spelen, waar gaat 't nou over.

Wel grappig om te horen dat mensen zoveel hebben verdiend aan runescape. Jimbo heeft dus 2500 euro verdiend? Zelf was ik ook best ver gekomen in het spel, ik heb zelf ongeveer 50 miljoen gepakt rond 2005/6, maar volgens mij hadden ze toen al maatregelen tegen het verkopen van runescape geld. En ik ben nog lvl 122 geworden in de free to play versie (best hoog, want daar is het moeilijker om levels te pakken).

WoW kost geen drol om online te spelen, waar gaat 't nou over.

Ik snap dat gezeik ook niet, die paar euro..je haalt een paar biertjes en je bent het ook kwijt. Daarnaast kan je spellen die gratis zijn ook niet vergelijken met die waar je maandelijks voor betaal, althans als het goed geregeld is en je kan alles van wow zeggen maar zit klantvriendelijkheid betreft goed in elkaar. Het spel, zo slecht of goed je dat ook vind, werkt over het algemeen prima, al jaren. Je wilt ook niet weten hoeveel mensen daar fulltime aan bezig zijn op al die servers om de boel zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zo ken ik iemand die werkt nabij Parijs bij Blizzard, was daar begonnen als GM en werkt nu op een financiële afdeling.

Desalniettemin een uitgekauwd spel waarbij toegankelijkheid voor de mainstream de prioriteit is geworden, zit wat creativiteit betreft geen risico meer in. Kan je ze ook niet meer kwalijk nemen zo kijkende naar de grootheid van het bedrijf WoW en de hoeveelheid betalende leden.

3 jaar world of warcraft gespeeld
2 jaar Shaiya (gratis) gespeeld.

beide bevielen mee heel goed.

ook conquer, silk road en runescape gespeeld, deze waren opmerkelijk slechter

Hehe heel leuk allemaal, maar als je er achteraf over nadenkt totaal niet iets om trots op te zijn.

Ik heb runescape ook in de brugklas HARDCORE gespeeld, was lv 90 ofzo en had destijds 130 miljoen. Heb er nog iets van 400 euro aan verdiend door wat van me miljoentjes te verkopen op marktplaats.

Mijn account bestaat nog steeds, jarenlang niet aangeraakt.
Heb nog een Rune armor set en een Rune met van die lichtblauwe randjes eromheen.:o
Allemaal verdiend met van die Yew bomen kappen en verkopen.:roflol:

kun je trouwens achteraf flink nog wat voor krijgen.

ik heb zo'n 450 euro gehad voor mijn wow account en 95 voor mijn shaiya.

Terug
Naar boven