XXL Nutrition

Mn zomerkuurtje.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Tja...daar waar de 1 gaat cutten in of voor de zomer ga ik toch maar voor meer massa. Ik wil aankomende Zaterdag beginnen.

Ik heb dit in gedachten;

week 1-4: 2IU Humalog (insuline) direct na de training
week 1-6: dbol 40mg/dag
week 1-8: test enanthaat 500mg/week
week 1-8: deca 400mg/week
week 1-8: methandriol dipropionaat 100mg eod

(week 1-8: trenbolone enanthaat 400mg/week)

Week 1-8: liquidex 0.5ml/dag

Zit nog te twijfelen of ik er tren enanthaat naast ga zetten, die combinatie trenbolone + nandrolone + test enanthaat heeft me de laatste keer prima resultaten opgeleverd. Daarnaast is het 1 van mn favo middelen.

Wordt de eerste keer insuline voor mij, dus ff zien hoe ik erop ga reageren :)

Op-of aanmerkingen en aanvullingen zijn welkom.

Laatst bewerkt:
Ziet d'r goed uit !

Ga je de insuline nog opbouwen?? of laat je het op 2iu's per zetting?

Ik ga deze winter het eens met insuline proberen, dus zie graag een kuur update zo af en toe ;)

suc6!

Ook aan de insuline? Ik wens je veel succes. Keep us logged :D

• Topic Starter Topic Starter
slabek zei:
Ziet d'r goed uit !

Ga je de insuline nog opbouwen?? of laat je het op 2iu's per zetting?

Ik ga deze winter het eens met insuline proberen, dus zie graag een kuur update zo af en toe ;)

suc6!

Ik kijk ff hoe het gaat, misschien dat ik de insuline rustig met 1IU ga opbouwen.

dit is niet lullig bedoeld, maar je bent toch net klaar?
verder,
heb je nandrolone decan. of npp? stel je hebt "gewone", dus de met de lange esther is dan 8 weken deca niet erg kort?

verder heel veel succes,
gr d

Ik zou persoonlijk de insuline weglaten.

De rest vind ik er wel relax uitzien al zou ik 1 of 2 weekies langer ook niet erg vinden. ;)

Bleeh lekker kuurtje meneer! Ik kan wel zeggen dat je jezelf niet vol moet stoppen met zo'n enorme stack maar de pot verwijt de ketel dan lol :D

Succes!!

weet je zeker dat de test en deca per dag is??

Laatst bewerkt:
2 iu slin heeft totaal geen zin :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wat is het nou? hoog-laag

week 1-8: test enanthaat 500mg/dag is onmogelijk lol, typefoutje, zal wel per week zijn! :D
2IU heeft idd weinig zin. Laat dat dan weg en hou je succes aan waarvan je weet dat het werkt: de combi met Tren. Al drukt dat dus wel als de neten op je libido.

ik zou slin weg laten. verder vraag ik me af waaarom je deca en tren wilt doen???grts en suc6 met je kuurr

europeman zei:
weet je zeker dat de test en deca per dag is??

DBC01 zei:
week 1-8: test enanthaat 500mg/dag is onmogelijk lol, typefoutje, zal wel per week zijn! :D
2IU heeft idd weinig zin. Laat dat dan weg en hou je succes aan waarvan je weet dat het werkt: de combi met Tren. Al drukt dat dus wel als de neten op je libido.

Heb dr nog nooit last van gehad met tren. Ik werd ook daar telkens ubergeil van en hij stond fier omhoog voor ik het doorgaans doorhad.

Jullie zijn wakker! Was idd typefoutje.

Dat ik nog geen dames in mn gym van de spinbike heb gesleurd zeg! :D

Reden waarom ik de insuline heb toegevoegd, is omdat ik wil zien hoe ik erop reageer.

Daarnaast heb ik vandaag van iemand een pen voor noppes gekregen :D

Ik las dat je beste met 2iu kunt beginnen, en rustig opvoeren met 1iu per dag. Dat is ook wat ik in gedachten had.

punani zei:
ik zou slin weg laten. verder vraag ik me af waaarom je deca en tren wilt doen???grts en suc6 met je kuurr

Deca,tren en testo is een supercombo gebleken voor mij. Ben sowieso verslingerd aan tren in een kuur. Geweldig middel.

succes met je kuurtje , ziet er leuk uit...
Voor de eerste keer aan de slin lijkt me het juist goed idee om bij de 2iu te beginnne en dan per keer het te verhogen met 1-2iu...misschien is het anders een idee om het tijdens PCT te gebruiken...schijnt dat het ook goed de klap kan opvangen...

greetz

succes met je kuur.
maar is dit niet een beetje snel na je andere kuur?

ziet er strak uit..wel heavy, ga je ook hcg gebruiken of niet?!

Terug
Naar boven