XXL Nutrition

Mobiele telefoon

Idd, altijd opvallend hoe mensen vaak blindstaren op specs. Terwijl het uiteindelijk gaat over hoe het toestel als geheel presteert en aanvoelt.

Overigens is iets eigenlijk maar echt overpriced als het slecht/onvoldoende verkoopt, wat je zeker niet kan zeggen over de ip6 (+). Wie gaat er als fabrikant nu zijn prijzen verlagen als hij nu al de concurrentie met hogere prijzen kan verslaan (Apple vs Samsung).

Klopt, en met een minder snelle processor e.d. heb je ook een minder grote batterij nodig, wat betekent dat je minder lang en vaak hoeft op te laden. Ik doe nu ongeveer 1,5/2 dagen met mijn 6+.

Samsung zal het denk ik niet snel winnen van Apple, puur omdat ze de verkeerde filosofie hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Overpriced valt denk ik wel mee, Apple heeft een heel ander verdienmodel. bij hun gaat denk ik veel geld naar de software en het design. Android is gratis maar dat is besturingssysteem gebruikt meer resources dus heb je sowieso meer processorkracht en werkgeheugen etc. nodig.

Hun verdienmodel zijn de opladers;P misschien al wel 5 kabels gehaald in 2 jaar:oI

Docking station halen.

Is maar een telefoon

Dit.
Op 1 maart presenteert htc de nieuwe one, de m9. Hopelijk een week of twee later verkrijgbaar in Nederland.
Precies als ik mag verlengen, de iPhone is voor mij verleden tijd dan. Overpriced to the max als je het mij vraagt.

Prijs iPhone 6 Plus: 800 euro
Prijs Samsung Note 4: 800 euro

Dus overpriced is het al niet meer, de prijzen liggen gelijk aan de nieuwste modellen van de andere fabrikant.

En blind starten op specs heeft geen nut, het moet afgesteld zijn op elkaar.

Als ik een ferrari motor in een fiat 500 leg welke auto is dan sneller?
In theorie de fiat 500 want zijn power to weight ratio is gunstiger en dan is hij is ook nog goedkoper.
In de praktijk daarin tegen zal die fiat 0,0 grip hebben omdat hij veel te licht is voor het aantal pk's en slipt hij iedere keer weg en heb je er dus geen kut aan. :)

800 euro voor een telefoon. :roflol:
Die van mij was 8 euro, als je het gratis beltegoed er af rekent.

Terug
Naar boven