MuscleMeat

Mobieltje verstoort de slaap

Mijn 'mobieltje' ligt beneden en ik heb ook slaap tekort ... go figure hé

Hm ik slaap altijd met mijn mobiel op het nachtkastje maar kan nochtans toch goed slapen :)

Mobieltje blijft in de huiskamer, zo mobiel hoef ik ook niet te zijn dat me in mijn slaap mogen storen.

ik zet altijd mijn mob uit maar ligt wel op het nachtkasje

vandaar dat die mensen die slapen met mobieltje onder hun kussen
altijd zo sacho zijn :P

K*t, ik heb hem toch nodig voor die wekker functie :O

Gaan ze dan piket diensten binnenkort ook verbieden? I'm keeping my fingers crossed!

Mijn mobieltje ligt vlak naast mn kussen en ik slaap elke avond heerlijk.

Ik tape regelmatig mijn mobiel aan m'n voorhoofd als ik ga slapen. En ik slaap ó zo heerlijk. Alleen is het 's ochtends een beetje pijnlijk om die ductape van m'n voorhoofd af te trekken. Maarja, dan ben ik wel gelijk wakker.

Ik tape regelmatig mijn mobiel aan m'n voorhoofd als ik ga slapen. En ik slaap ó zo heerlijk. Alleen is het 's ochtends een beetje pijnlijk om die ductape van m'n voorhoofd af te trekken. Maarja, dan ben ik wel gelijk wakker.

brutal hands free kit :p

Trilfunctie op een matras hoor je toch nauwelijks?

Volgensmij past je lichaam zich gewoon aan en slaap je gewoon goed met zo'n mobieltje langs je? Hetzelfde als je langs een drukke weg of boven een kroeg woont...

Ik heb wel op mijn nachtkastje maar uit, dan is het geen probleem neem ik aan

hmm bij mij staat die altijd wel aan en ik slaap ook niet echt lekker. Vanavond doe ik hem uit, kijken of het helpt:)

Terug
Naar boven