AndroidHealthClinic

Mobieltje verstoort de slaap

Dit soort stomme theorieën verstoren mijn slaap...???

lijkt me weer zo'n onzin onderzoek

DAt ding straalt toch nog steeds als die uit is? alleen "minder" ofniet?

Dit is zo oud nieuws, toen liepen er nog dinosaurussen rond op de aarde ;) .

ik woon vlakbij (50 meter) zo'n stomme zendmast.

als mijn boxen van mijn pc aanstaan of stereo of gitaarversterker gaat het hier dikwijls van je tuut-tuut-tuut-tuut, dat stoort mij een pak meer :mad:

dat wil dus zeggen dat ik constant bestraald wordt, wie weet tast het mijn hersenen aan en begin ik hier op een dag onzin uit te kramen... of doe ik dit al ? :D

ik woon vlakbij (50 meter) zo'n stomme zendmast.

als mijn boxen van mijn pc aanstaan of stereo of gitaarversterker gaat het hier dikwijls van je tuut-tuut-tuut-tuut, dat stoort mij een pak meer :mad:

dat wil dus zeggen dat ik constant bestraald wordt, wie weet tast het mijn hersenen aan en begin ik hier op een dag onzin uit te kramen... of doe ik dit al ? :D

Ik dacht gewoon dat je zo was, het komt toch door de straling ???

:D

Haha dat zal je verbazen idd.. het meest vreselijke geluid als je eerst die trilfunctie voelt/hoort en als ie dan ook nog lawaai gaat maken.. Elke ochtend is het weer één en al ellende.

so true! wat en hel is dat elke ochtend weer

Ik heb altijd m'n mobiel op m'n nachtkastje liggen, ding staat altijd aan, en ik slaap prima. Het zijn juist de mensen die denken dat als zij wakker zijn, dat de rest van de wereld dan ook wakker is, en je dan veelste vroeg gaan bellen. Ik heb dat ding s'nachts aanstaan voor als er écht wat is of als mensen me nodig hebben, niet voor mensen die zich s'ochtends vervelen en dan maar iemand gaan bellen.

Terug
Naar boven