- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze ook onderweg vannochtend.
Herten enz is het makkelijkst in de herfst. Helemaal in de bronstijd, vooral als je zorgt dat je heel vroeg bij bv een drinkplek bent.Laatst in de Kennemerduinen bij IJmuiden. Het pad verlaten (wat eigenlijk niet mag) en wat wildsporen gevolgd.
![]()
![]()
Twee hertjes, slechte kwaliteit inzoomen met m'n S7.
![]()
![]()
Herten enz is het makkelijkst in de herfst. Helemaal in de bronstijd, vooral als je zorgt dat je heel vroeg bij bv een drinkplek bent.
En bij de Amsterdamse waterleidingduinen heb je veel vossen, dacht ik. Het kon nu (jan /feb) wel eens paartijd zijn voor ze, en dan zijn die ook makkelijker te spotten.
Oh echt, achterna gezeten? Dat hoor je toch nooit over die beesten... Hoe kwam dat?Vorig jaar nog achterna gezeten door een kut vos. Die beesten lopen hier gewoon langs het huis.
Oh echt, achterna gezeten? Dat hoor je toch nooit over die beesten... Hoe kwam dat?
Ah... Klinkt niet zo heel handig, al verbaasd het mij tegelijkertijd ook wel. Gewoon omdat je nooit hoort dat ze mensen bijten. En dat terwijl je daar volgens mij bijna struikelt over de bossem
Ah... Klinkt niet zo heel handig, al verbaasd het mij tegelijkertijd ook wel. Gewoon omdat je nooit hoort dat ze mensen bijten. En dat terwijl je daar volgens mij bijna struikelt over de bossem
Hopelijk niets aan overgehouden?