AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Gvd, wat een k*tspel is het ook op de pc :fuu:
Laatst kwam ik al op een vage server terecht en ging ik van level 56 naar level 70 :mad:
Wilde mijn challenges nog halen voor de callsigns en titles. Kom ik net op zo'n k*tserver waarna ik alles ??? vrijgespeeld heb. Ik heb nu alle perks, weapon attachments, challenges, callsigns en titles :fuu:
Kan ik niet terug naar mijn account van eerder? Zo heeft het helemaal geen zin om verder te spelen omdat ik toch alles al heb :(

Gvd, wat een k*tspel is het ook op de pc :fuu:
Laatst kwam ik al op een vage server terecht en ging ik van level 56 naar level 70 :mad:
Wilde mijn challenges nog halen voor de callsigns en titles. Kom ik net op zo'n k*tserver waarna ik alles ??? vrijgespeeld heb. Ik heb nu alle perks, weapon attachments, challenges, callsigns en titles :fuu:
Kan ik niet terug naar mijn account van eerder? Zo heeft het helemaal geen zin om verder te spelen omdat ik toch alles al heb :(
had ik laats ook, was ik net geprestiged kom ik ook op zo'n k*t server, en was ik gelijk weer level 70:mad:
maar het meest hekel heb ik aan cheaters, snap echt niet hoe zielig je dan bent, en dat VAC werkt ook voor geen meter. Weet iemand of punkbuster weer terug komt in Black Ops?

Vroeger was dit een leuk spel maar tegenwoordig knalt iedereen met noob tubes er op los. :cool:

Of word je weer geknifed als je bijna harriers hebt.

Me k/d is 3.22%
en me killstreak is 52 (ze respawnde de heletijd of de zelfde plek in favela:D)

Ben net weer begonnen te spelen, maar waarom gebruikt iedereen opeens zovaak rocket launchers om in gebouwen te schieten en shit? Echt een noobactie zoiets.

haha ONLINE call of duty mw 2 keihard, in de tussenrust beetje gewichtheffen enz.

Ben net weer begonnen te spelen, maar waarom gebruikt iedereen opeens zovaak rocket launchers om in gebouwen te schieten en shit? Echt een noobactie zoiets.
nee dat was altijd al zo :p
ik speel laatste tijd alleen maar battlefield, het was even wennen als je van cod komt maar het is nu zoveel vetter :thumbup:
jammer dat er hier niet zoveel bfc2 spelers zijn (op pc).

Nog DBB'ers die CoD MW2 spelen @PS3?

Fun met riotshields :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven