Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
uiteraard, knifen uit reflex is inderdaad skill, couldn't agree more..Wat is er mis met knifen? Als ik mijn mag leeggeschoten heb en er komt iemand op mij af of om de hoek knife ik hem. Is gewoon SKILLWaarom kunnen jullie daar niet tegen? Het spel is toch voor iedereen hetzelfde?
Maar er zijn mensen die express een care package in hun hand nemen, lightweight en marathon pro..
dat is echt te lame voor woorden, puur omdat je dan door een sneetje in je arm bijv. dood gaat ipv een kogel door je kop..
anyways, kon het gister niet laten om toch ff te spelen hehe weer lekkere scores
ging even op een account van een vriend van me.. hij is lvl 9.. eerste potje ffa dus zonder goede perks, goede kill streaks en silencer oid gewoon 30 om 7 gewonnen
ik zat echt zo van.. hmm ik moet er vaker 4 dagen uit gaan 
je neemt nu wel weer 2 extremen..Waarom? Knifen is ook een kunst. Is niet zo gemakkelijk. Liever gekilled worden door een knifer, waarvoor ik respect opbreng, dan door een camper die in een hoek zit met een LMG.

lekker dan, word ik uitgemaakt voor ass-hole van de clan omdat ik goed kan knifen XD