AndroidHealthClinic

DBB Modern warfare 2 clan meetings--PS3

Wat is er mis met knifen? Als ik mijn mag leeggeschoten heb en er komt iemand op mij af of om de hoek knife ik hem. Is gewoon SKILL :D Waarom kunnen jullie daar niet tegen? Het spel is toch voor iedereen hetzelfde?
uiteraard, knifen uit reflex is inderdaad skill, couldn't agree more..
Maar er zijn mensen die express een care package in hun hand nemen, lightweight en marathon pro..
dat is echt te lame voor woorden, puur omdat je dan door een sneetje in je arm bijv. dood gaat ipv een kogel door je kop..
anyways, kon het gister niet laten om toch ff te spelen hehe weer lekkere scores:D ging even op een account van een vriend van me.. hij is lvl 9.. eerste potje ffa dus zonder goede perks, goede kill streaks en silencer oid gewoon 30 om 7 gewonnen:D ik zat echt zo van.. hmm ik moet er vaker 4 dagen uit gaan :P
Waarom? Knifen is ook een kunst. Is niet zo gemakkelijk. Liever gekilled worden door een knifer, waarvoor ik respect opbreng, dan door een camper die in een hoek zit met een LMG.
je neemt nu wel weer 2 extremen..

• Topic Starter Topic Starter
jesus ice, hoe kom jij zo skilled in het FPS genre ??

hoe bedoel je??

ik heb vroegaaah 4 jaar lang Medal of Honor Allied Assault game gespeeld, was ik echt goed in! (PC)
en ik heb sowieso gewoon snelle game vingers, ik mocht op me 10e al niet meer met me oudere broer meespelen op de nintendo met super smash brothers omdat ik hem en de rest finaal inmaakte..:P
ik leer het ook gewoon heel snel en denk met alles veelste veel na, dus ik denk ook ontzettend veel na bij wat ik doe en waar ik loop en hoe ik kijk met dit spel:P
ik zal misschien ooit nog een keer een hersenspinsel opnemen of opschrijven van 1 potje.. denk dat je gek wordt:P

en ik maar denken dat ik een wünderkind was omdat ik m'n kenissen finaal toaste op "goldeneye 64":)

al m'n kenissen waren vrij skilled fps'ers maar die kregen een vriendin en gamen nauwelijks nog...wat een eikels

Hahaha, zie het nu pas :p lekker dan, word ik uitgemaakt voor ass-hole van de clan omdat ik goed kan knifen XD

Lulletjes, voeg mij es toe aan je PSN.
matthijs_tb

Ik ben echt te lui om die hele lijst over te gaan nemen:p

Zijn er eigenlijk nog wel mensen die spelen in de DBB clan? mn ps3 is kapot.. ben dus ook al lange tijd niet meer online:o

Ik speel het niet meer vanwege het dure online spelen,,en na een paar dagen kan ik er toch niet meer op omdat m'n k*tlimiet op is.......MOTHER****ING KLOOTZAKKEN bij dat internetgedoe altijd

Terug
Naar boven