AndroidHealthClinic

modern warfare en dan krijg je dit godver

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
hey jongens

nuja sinds ik modern warfare twee bezit spendeer ik nogal wat uurtjes online. MAAR:mad: toen ik daarnet even naar DBB wou kreeg ik een warning bericht van telenet met de melding dat ik bijna m'n limiet aantik. en dus binnekort niet meer online zal kunnen warfaren...

Nouja zeg potverdomme, heb nog maar enkele dagen online gaming en die klootzakken komen nu al waarschuwen,,en tis nog maar de zesde wtf Camperklootzakken, die k*thoerige uit de kont gespoten sletbakken komen me nu al even zeggen van hey man, je kan binnekort niet meer...Ik bedoel aaarggh, wat nu ??

Ja dat heb je in België" geen idee wat aan te doen,sterkte...

• Topic Starter Topic Starter
jama....kwil gamen :(. Die k*tnazi's van telenet ook weer, welke achterlijke k*tzak heeft die irritante baarmoederregel eigelijk uitgevonden. :army:

:roflol: daarom zie ik vrijwel geen Belgen op Xbox live

Wat een keiharde fail! Waarom is er geen enkele provider die dat anders gaat doen? Lijkt me dat je een berg klanten krijgt, niet normaal!

Wat is dat in België met dat datalimiet. Slaat echt totaal nergens op. Dat is toch niet van deze tijd zeg?!

Ja ik weet het en ik wil dit k*tprobleem van de baan....wat een retarded k*tland toch ook. Jean pierre van rossem had wel degelijk gelijk. Klotig apenland

Hoe moet ik nou m'n skills beteren als die gore wankerds me een limiet ook daar al gaan opleggen

snap ook de gedachte erachter niet
alsof data verzenden/ontvangen veel geld kost?

hahaha wat een k*tland is het ook

Telenet en Belgacom zijn vooralsnog niet van plan om hun datalimieten aan te passen. "Belgacom zal zich door niets of niemand laten leiden om de huidige datalimieten aan te passen", aldus woordvoerder Jan Margot. "Op dit moment is een verhoging van de limieten niet aan de orde. We bepalen zelf onze koers." Stephane Coenjaerts van Telenet houdt de deur wel op een kier. "Maar ook een fair use policy is voor ons niet aan de orde omdat het willekeur in de hand werkt, en niet transparant genoeg is voor de gebruiker."

Dit lijkt erop dat er gewoon afspraken bestaan tussen de concurrenten. Waarom is hier op Europees niveau nooit tegen opgetreden?

Gewoon geldklopperij van belgacom en telenet, en die klootzakken weten het nog ook; want er zijn genoeg klachten

Wat is je limiet dan? Zet hem hoger? Ik heb 60 gig, de hoogste, en can altijd met 2 PS3's online gamen en dan ngo downloaden ook enzo dus ...

Wat is je limiet dan? Zet hem hoger? Ik heb 60 gig, de hoogste, en can altijd met 2 PS3's online gamen en dan ngo downloaden ook enzo dus ...

Turbonet, het duurste idd...
Ik heb Expressnet ofzo, tweede duurste iig. Kloteboel, heb er gisteren nog een topic over gemaakt.

Als je je limiet bereikt heb kan je kiezen ofwel om verder te surfen op smallband ofwel om de extra's te factureren.

Ik dacht dat je dan ongeveer 1 euro per gb boven je limiet moet bijbetalen. Dus al je echt wilt gamen zal je nog meer mogen dokken:headbang:

Laatst bewerkt:
Shit, en ik heb alweer 132GB deze maand gedownload en het is nog maar de 6e, en mijn provider zegt er niks van... :mad:

Ik heb een limiet van 100 Gb denk ik. Maar als ik me niet vergis zijn we een van de enige Europese landen met deze praktijken. We betalen ook veel meer als de rest. We worden dus dubbel gekloot. Ik heb al een mail gestuurd naar Van Quickenborne (Minister van Ondernemen en Vereenvoudigen) via de facebook groep "Schaf de datalimieten af". Dit is wat ik terug kreeg:

Geachte

Minister Q is van mening dat datalimieten een belemmering kunnen zijn voor de ontwikkeling van creativiteit en online zakendoen. Daarom hebben wij een onderzoek gevraagd bij het BIPT en de dienst voor de mededinging om na te gaan of deze limieten geen concurrentievervalsing zouden kunnen vormen.

Zodra wij resultaten krijgen over deze onderzoeken kunnen wij evalueren welke actie kan worden ondernomen.

Echter moeten we ons bewust zijn dat hier niet alleen het aspect van de limieten aan de orde is in dit debat maar dat er veel meer belangen op het spel staan (netwerkintegriteit van de operatoren, blijvende 'incentive' om investeringen in lokale infrastructuur te blijven uitvoeren, evenwaardig surfcomfort voor alle klanten van een operator (groot en kleinverbruiker), enz) . Daarom is dit geen evidente zaak en zal er een evenwichtige oplossing moeten worden uitgewerkt.

Met vriendelijke groeten,

Jürgen De Mets
Privé-secretaris

Minister voor Ondernemen en Vereenvoudigen

Ministre pour l’Économie et la Simplification administrative
Rue Brederodestraat 9
B-1000 BRUSSEL - BRUXELLES
Tel.: 02-792 99 00 - Fax: 02-792 99 01 – www.Quickonomie.be

--------------------------------------------------------------------------------
DISCLAIMER
De informatie opgenomen in dit e-mailbericht is vertrouwelijk van aard. Bent u niet de geadresseerde, gelieve dit bericht te vernietigen en de verzender daarvan op de hoogte te brengen. In geen geval zijn wij aansprakelijk voor enige schade, van welke aard ook, die het directe of indirecte gevolg is van handelingen en/of beslissingen die (mede) gebaseerd zijn op de in of met dit e-mailbericht verstuurde informatie. Elke opvatting of enig oordeel in dit e-mailbericht is die van de verzender.

Le présent e-mail contient des informations confidentielles. Veuillez détruire ce message et en aviser l’expéditeur si vous n’en êtes pas le destinataire. En aucun cas ne sommes nous responsables pour tout dommage, quelque en soit la nature, qui serait la conséquence directe ou indirecte d’actions et /ou de décisions basées sur l’information contenue dans cet e-mail. Toute opinion ou jugement exprimé dans ce courriel ne sont imputables qu’à son auteur.
--------------------------------------------------------------------------------

Terug
Naar boven