MuscleMeat

modern warfare en dan krijg je dit godver

Ik heb een limiet van 100 Gb denk ik. Maar als ik me niet vergis zijn we een van de enige Europese landen met deze praktijken. We betalen ook veel meer als de rest. We worden dus dubbel gekloot. Ik heb al een mail gestuurd naar Van Quickenborne (Minister van Ondernemen en Vereenvoudigen) via de facebook groep "Schaf de datalimieten af". Dit is wat ik terug kreeg:

Geachte

Minister Q is van mening dat datalimieten een belemmering kunnen zijn voor de ontwikkeling van creativiteit en online zakendoen. Daarom hebben wij een onderzoek gevraagd bij het BIPT en de dienst voor de mededinging om na te gaan of deze limieten geen concurrentievervalsing zouden kunnen vormen.

Zodra wij resultaten krijgen over deze onderzoeken kunnen wij evalueren welke actie kan worden ondernomen.

Echter moeten we ons bewust zijn dat hier niet alleen het aspect van de limieten aan de orde is in dit debat maar dat er veel meer belangen op het spel staan (netwerkintegriteit van de operatoren, blijvende 'incentive' om investeringen in lokale infrastructuur te blijven uitvoeren, evenwaardig surfcomfort voor alle klanten van een operator (groot en kleinverbruiker), enz) . Daarom is dit geen evidente zaak en zal er een evenwichtige oplossing moeten worden uitgewerkt.

Met vriendelijke groeten,

Jürgen De Mets
Privé-secretaris

Minister voor Ondernemen en Vereenvoudigen

Ministre pour l’Économie et la Simplification administrative
Rue Brederodestraat 9
B-1000 BRUSSEL - BRUXELLES
Tel.: 02-792 99 00 - Fax: 02-792 99 01 – www.Quickonomie.be

--------------------------------------------------------------------------------
DISCLAIMER
De informatie opgenomen in dit e-mailbericht is vertrouwelijk van aard. Bent u niet de geadresseerde, gelieve dit bericht te vernietigen en de verzender daarvan op de hoogte te brengen. In geen geval zijn wij aansprakelijk voor enige schade, van welke aard ook, die het directe of indirecte gevolg is van handelingen en/of beslissingen die (mede) gebaseerd zijn op de in of met dit e-mailbericht verstuurde informatie. Elke opvatting of enig oordeel in dit e-mailbericht is die van de verzender.

Le présent e-mail contient des informations confidentielles. Veuillez détruire ce message et en aviser l’expéditeur si vous n’en êtes pas le destinataire. En aucun cas ne sommes nous responsables pour tout dommage, quelque en soit la nature, qui serait la conséquence directe ou indirecte d’actions et /ou de décisions basées sur l’information contenue dans cet e-mail. Toute opinion ou jugement exprimé dans ce courriel ne sont imputables qu’à son auteur.
--------------------------------------------------------------------------------

Met andere woorden: Belgacom en Telenet zijn niet van plan een deel van hun winst in te leveren in ruil voor meer klantentevredenheid, maar ze spele, handig samen en blijven bij het huidige systeem.
Concurrentievervalsing my ass. Maar wat zij doen is toch ook tegen de regels van de vrije markteconomie? Kan even niet op de term komen...

Whahahhahahahhaha ****in ernstig maat. Ik weet nog wel dat wij vroeger met 1000 MB per maand moesten doen, de t*ring wat was dat k*t. Nu helemaal geen limiet, alleen op Nieuwsgroepen 50 gig, maar onze nieuwsgroep is zo goed onderhouden dat dat wel aanvaardbaar is. Echt belachelijk dat belgie :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
inderd ****ing daad....En tegen de tijd dat ze het inzien ofzo is iedereen allang z'n interesse in Modern warfare II allang kwijt of zijn we ergens ver in de toekomst en lig ik allang ondergronds, ik bedoel komaan zeg, wat een achterlijk k*tharen zijn ze toch...

Late reactie hierop:

Dat heb ik dus elke maand voor :p
en moet dan ook elke maand bellen naar telenet om te zeggen dat ik op volledige snelheid wil verder surfen en dat ik wel extra zal betalen daarvoor;
blijkt dat telenet nu ook mega-abonnementen heeft voor de gamers :p wel nice

Ja maar dat zal wel zeker veel kosten :mad:

We gaan gewoon belgië plat bombarderen en het innemen! dan is er geen BENELUX meer maar alleen nog maar NELUX!

Ben blij dat ik bij KPN geen limiet heb zeg.. Een limiet van 100 gb is toch ook echt helemaal niks zeg? Dat is gewoon 3 blu-ray's binnenhalen (remuxed, niet eens full..) en dan zit je er al aan! :o

Ben blij dat ik bij KPN geen limiet heb zeg.. Een limiet van 100 gb is toch ook echt helemaal niks zeg? Dat is gewoon 3 blu-ray's binnenhalen (remuxed, niet eens full..) en dan zit je er al aan! :o
lol, ik download nog steeds avi's van 700mb hier :D

Maarja, op die schermen van tegenwoordig is de kwaliteit dan ook meestal helemaal weg, dus moet al die HD-versies pakken

haha FAIL!:eyebrow:

ik heb even gekeken:

http://telenet.be/219/0/1/nl/thuis/internet.html

man man.. wat kansloos. abormale prijzen voor een matige snelheid en een droevige limiet. 61 euro voor 25mbit en dan mag je maar 60gb downloaden/uploaden :roflol: kunnen jullie niet in opstand komen tegen deze afzetterij?

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Hier heb je voor 66 euro. 50/5mbit met telefonie en digitale tv. en onbeperkt downloaden dus. En die 50mit wordt volgens mij binnekort 100 of 120mbit dacht ik..? Is op sommige plaatsen al zo.

Waarom ga je dan ook in Belgie wonen, dan weet je dat er gedonder van komt

Wat is je limiet dan? Zet hem hoger? Ik heb 60 gig, de hoogste, en can altijd met 2 PS3's online gamen en dan ngo downloaden ook enzo dus ...

jij betaalt duidelijk de rekening niet

on: we worden in zak en as gezet door internet, telefonie, tv, gsm operatoren, ...

Laatst bewerkt:
zit bij dommel adsl in roeselare, geen limiet en 12mb verbinding

verhuizen naar zuid Polen is de enige oplossing afaik

Vanaf 8 maart komt belgacom met een een nieuw abbonement waar geen limiet bij is aan 56€ per maand ook andere abbonementen krijgen meer download
>> telenet zal wel moeten volgen dan

Ik hoop het want die ****ers moeten wel eens leren niet zo te kloten

Terug
Naar boven