XXL Nutrition

Moeder kiest voor de dood om snerpend geluid in hoofd

Versterkt misschien de boodschap? Als ze alleen zou zijn zou het nog kunnen betekenen dat het 'gewoon een beslissing' was, om er maar van af te zijn. Indien je toch z.g.a. alleen op deze wereld staat, neem je deze beslissing misschien eerder/sneller/makkelijker. Het feit dat ze kinderen heeft doet voorkomen dat het wel 'echt ernst' is/was.

Versterkt misschien de boodschap? Als ze alleen zou zijn zou het nog kunnen betekenen dat het 'gewoon een beslissing' was, om er maar van af te zijn. Indien je toch z.g.a. alleen op deze wereld staat, neem je deze beslissing misschien eerder/sneller/makkelijker. Het feit dat ze kinderen heeft doet voorkomen dat het wel 'echt ernst' is/was.

was eigenlijk een retorische vraag, weet goed genoeg dat het voor dramatisch effect (-> grotere nieuwswaarde) is :o

Ben overigens ook wel benieuwd wat die kinderen hier nu van vinden.

Ik heb dit ook, al 12 jaar ofzo. Na een discotheekbezoekje opgelopen. Het went wel een beetje maar het feit dat het nóóit meer echt stil is en zal zijn is wel deprimerend.

Ik verbaas mezelf dat ik hier geen last van heb, ben toch wel aardig wat feesten geweest waar de muziek snoeihard stond, of het valt me gewoon niet op kan ook.
Als ik het zo erg als haar zou hebben zou ik toch drugs overwegen dat zal het misschien veranderen of wat dempen oid.

Wie niet horen wil, moet voelen...

Stilte is hemels.

Terug
Naar boven