MuscleMeat

Moeder opgelicht, netwerk kaart detecteren

Lijkt met duidelik toch wat hij aangeeft.

zoals op de foto die ik poste dat scherm blijft staan, gaat niet weg, hij voltooid de installatie niet, heel apart
Gebeurt dat bij alles dat je probeert te installeren of alleen bij die netwerkkaart drivers?

Indien dat laatste:

Misschien heb je niet de juiste drivers?

Je zei dat het zeker een Asus moederboord is, als het om een on-board netwerkkaart gaat kun je het beste op hun site kijken voor drivers voor dat moederboord. Als het goed is hebben ze daar specifiek de driver voor die netwerkkaart van dat moederboord. Of ze hebben er ook een pakket van alle drivers van je moederboord want misschien mis je die ook nog van wat andere onderdelen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Gebeurt dat bij alles dat je probeert te installeren of alleen bij die netwerkkaart drivers?

Indien dat laatste:

Misschien heb je niet de juiste drivers?

Je zei dat het zeker een Asus moederboord is, als het om een on-board netwerkkaart gaat kun je het beste op hun site kijken voor drivers voor dat moederboord. Als het goed is hebben ze daar specifiek de driver voor die netwerkkaart van dat moederboord. Of ze hebben er ook een pakket van alle drivers van je moederboord want misschien mis je die ook nog van wat andere onderdelen.

de sofware van peanuthead registreert een externe realtek kaart.

jezus gelijk huilen? bel eerst de verkoper op dan die wil je vast wel helpen
ziet er uit als een simpele driver probleem niks aan de hand dus.
je moet er alleen even achterkomen wat voor kaart erin zit zodat je de driver kunt downloaden.
kan zijn dat de verkoper dit gewoon over het hoofd heeft gezien..

Als t een kennis is kan die toch ff helpen?

Hij heeft de computer toch ook gebruikt, en ik neem aan MET werkend internet. Aangezien die dingen tegenwoordig zonder internet niet meer zoveel voorstellen.

de sofware van peanuthead registreert een externe realtek kaart.

Je zou geen software nodig moeten hebben om dat te bepalen, dat kun je zo zien aan de achterkant van je PC.

Dat die software PCI noemt zegt niks; een on-board kaart zal ook via de PCI bus werken. Of de ingang voor je netwerkkabel bij alle andere aansluitingen van het moederbord zit of juist op een gewoon zichtbare netwerkkaart is hoe je het zeker weet.

Dus is dat ook echt zo?

• Topic Starter Topic Starter
jezus gelijk huilen? bel eerst de verkoper op dan die wil je vast wel helpen
ziet er uit als een simpele driver probleem niks aan de hand dus.
je moet er alleen even achterkomen wat voor kaart erin zit zodat je de driver kunt downloaden.
kan zijn dat de verkoper dit gewoon over het hoofd heeft gezien..

Jij snapt duidelijk de hele context niet, en de situatie waar ik mij met mijn gezin in verkeer, dit kan ik jou ook niet kwalijk nemen aangezien ik dit hier niet heb uitgelegd.

Vage kennissen

windows xp ? haha

Als er windows Xp op zit hoop ik toch dat ze niet meer dan 100 euro heeft betaald.

Voor 200 euro heb je een werkende pc bij de saturn, met garantie. Opstarten en gaan. Snap sowieso niet waarom je 2 de hand shit zou kopen. Anyway, ff drivertje erop en gaan.

Enige wat ik nu kan aanraden is om de hardeschijf te formateren en kijken of je windows 7 ergens kan opsnorkelen om die erop te installeren, als de pc dit aankan. En ff opnieuw te beginnen met een clean install.

Vervolgens, want ik neem aan dat je niet de schijfjes van de MoBo heb gekregen, zoek je uit welke MoBo je precies hebt en download hier de drivers ff van, je onboard netwerkaansluiting is dan ook meteen goed.

Mocht je nog steeds problemen hebben, sloop je die HDD eruit, gooi je die in je eigen pc, installeer je daar windows op + alle drivers en gooi je dat ding weer om. Lijkt mij namelijk echt een software foutje!

OPGELICHT!@!!! Verwacht een smeuig verhaal te lezen, installeerd er gewoon een driver niet. :o

Lijkt me sterk dat er Windows 7 op kan.

Terug
Naar boven