Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebeurt dat bij alles dat je probeert te installeren of alleen bij die netwerkkaart drivers?zoals op de foto die ik poste dat scherm blijft staan, gaat niet weg, hij voltooid de installatie niet, heel apart
Gebeurt dat bij alles dat je probeert te installeren of alleen bij die netwerkkaart drivers?
Indien dat laatste:
Misschien heb je niet de juiste drivers?
Je zei dat het zeker een Asus moederboord is, als het om een on-board netwerkkaart gaat kun je het beste op hun site kijken voor drivers voor dat moederboord. Als het goed is hebben ze daar specifiek de driver voor die netwerkkaart van dat moederboord. Of ze hebben er ook een pakket van alle drivers van je moederboord want misschien mis je die ook nog van wat andere onderdelen.
Haar eigen PC op haar kamer, weet zo 1,2,3 de hardware specificaties niet, zit wel zeker weten een intel CPU in en een Asus moederboard
de sofware van peanuthead registreert een externe realtek kaart.
jezus gelijk huilen? bel eerst de verkoper op dan die wil je vast wel helpen
ziet er uit als een simpele driver probleem niks aan de hand dus.
je moet er alleen even achterkomen wat voor kaart erin zit zodat je de driver kunt downloaden.
kan zijn dat de verkoper dit gewoon over het hoofd heeft gezien..
lol......
Nee ik ben echt een "PC" gebruiker ,

Nee ik ben echt een "PC" gebruiker ,
dat bedoelde ik niet
PC > Eigen Computer.....
K*t ga ik het nog uitleggen ook [Afbeelding niet meer beschikbaar]
NVM........

Waarom ?