Fitness Seller

Moeder opgelicht, netwerk kaart detecteren

Omdat die er vast niet op kan draaien, tenminste daar ga ik al van uit. (te weinig geheugen?)

Tweede hands, staat standaard xp op? Mag toch hopen dat je 1+1 kan optellen? Kan je dit niet dan verwijs ik je na de minimale eisen om windows 7 te draaien.

Trouwens, ook al zou hij windows 7 erop zetten, dan is zijn (simpel) probleem nog niet opgelost.

Wat je moet doen is even een vriendje met verstand de driver laten opzoeken of een goede installatie versie vinden die niet vastloopt.

Ik geef je ook nog een tip: maak van een mug geen olifant.

EDIT: en mevr. had weinig te besteden. ;)

kan je die kennis niet om hulp vragen? neem toch aan dat hij verstand van zaken heeft.

Als geheugen een probleem is voor windows 7 koop je voor 50 euro'tjes voor kerst of sinterklaas je moeke ff 4-8 gig DDR erbij... Windows 7 draait nog op een commodore 64

Tweede hands, staat standaard xp op? Mag toch hopen dat je 1+1 kan optellen? Kan je dit niet dan verwijs ik je na de minimale eisen om windows 7 te draaien.

Trouwens, ook al zou hij windows 7 erop zetten, dan is zijn (simpel) probleem nog niet opgelost.

Wat je moet doen is even een vriendje met verstand de driver laten opzoeken of een goede installatie versie vinden die niet vastloopt.

Ik geef je ook nog een tip: maak van een mug geen olifant.

EDIT: en mevr. had weinig te besteden. ;)
LOL nou kan ik van alles gaan uitleggen , maar ik ben bang dat je er dan gewoon weer tegen ingaat :p
maar die spec zijn onzin voor win7........

heb 3 systemen en het draait op alle systemen , waar er een tussen zit die van het jaar 1806 is :) 4gig werk geheugen....
Ik heb het er ook al een paar keer opgezet ... viel telkens van mijn case.
Verrekte dvd's ook !
:roflol:

LOL nou kan ik van alles gaan uitleggen , maar ik ben bang dat je er dan gewoon weer tegen ingaat :p
maar die spec zijn onzin voor win7........

heb 3 systemen en het draait op alle systemen , waar er een tussen zit die van het jaar 1806 is :) 4gig werk geheugen....

:roflol:

XtremeBB knows what he is talking about.

Terug
Naar boven