Fitness Seller

Moeilijk grotere armen

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
440
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hoi Hoi
Ik train op dit moment al een tijdje 1x per week biceps/triceps
maar mijn armer worden moeilijk groter
zou het helpen als ik ze 2x per week doe of hebben ze die? rust nodig

Hoe lang train je al? Voeding? Schema? En als je gewoon alles traint train je biceps/triceps al wel vaker. Als je borst doet pak je ook triceps, als je rug doet pak je ook biceps etcetc.

• Topic Starter Topic Starter
ik train nu bijna 2 jaar
ik dit moment
Maandag;Borst biceps
Dinsdag;Rug
Woensdag chill dag
Donderdag;shouders triceps
vrijdag;beetje van alles wat
zaterdag;niks
zondag'benen

ik gebruik gewoon eiwit shakes vergeet ze best wel vaak dat ik eigenlijk best slecht van me
en aminozuren tijdens training

eten zelf ben ik heel slecht in heb het wel eens 2 weken geprobeerd maar na 2 weken elke dag kip filet eten krijg ik het niet meer weg

Jij traint als een meisje van 14, met die rare splits. (no offence)
Jij hoeft helemaal geen kip te eten, er zijn genoeg andere eiwitbronnen.
Ik zou maar tenminste BEETJE verdiepen en hoe en wat rondom fitness of toch andere hobby gaan zoeken.

ik train nu bijna 2 jaar
ik dit moment
Maandag;Borst biceps
Dinsdag;Rug
Woensdag chill dag
Donderdag;shouders triceps
vrijdag;beetje van alles wat
zaterdag;niks
zondag'benen

ik gebruik gewoon eiwit shakes vergeet ze best wel vaak dat ik eigenlijk best slecht van me
en aminozuren tijdens training

eten zelf ben ik heel slecht in heb het wel eens 2 weken geprobeerd maar na 2 weken elke dag kip filet eten krijg ik het niet meer weg

En hier is uw antwoord. Gewoon op de voedingswaarden letten en in de macronutriënten verdiepen. Probeer snelle KH's te mijden, je inname bij te houden en probeer rond de 2g EW per kg lichaamsgewicht per dag te zitten en ook slechte vetten laten liggen.

En vrijdag beetje van alles wat lijkt me niet verstandig. Houd 48 uur rust per spiergroep. Schouders, triceps en benen zijn dan al geen verstandige optie.

En rug direct na borst/biceps lijkt me ook niet zo verstandig. Na een goede rug sessie heb je je biceps ook wel aardig belast en zal dat averechts werken op je biceps waarin je juist wilt gainen.

ja schouders en triceps doen na borst en biceps lijkt me ook niet verstandig
vertel mij eens wat volgens mij een goed train schema is ben benieuwd

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Waar haal jij all die informatie vandaan want als ik op internet zoek dan komt google met 120.000 resultaten
als iemand mij een duidelijke site kan vertellen

ja schouders en triceps doen na borst en biceps lijkt me ook niet verstandig
vertel mij eens wat volgens mij een goed train schema is ben benieuwd

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Waar haal jij all die informatie vandaan want als ik op internet zoek dan komt google met 120.000 resultaten
als iemand mij een duidelijke site kan vertellen

Ik ben zelf nog een beginner, maar er valt een heeel hoop hier en daar te vinden hoor. Je kunt alles op google invullen en vindt gelijk resultaat.

Hoeveel g eiwitten op een dag? Welke oefeningen voor ....(spiergroep) en dan zie je vaak de secundaire spieren die je ook aardig mee traint. Die kun je dan uit elkaar houden in je schema. Trekoefeningen trainen de biceps ook, pull-ups, lat pull down, chin-ups, close-grip pull down, seated cable rows... Allemaal rug oefeningen waarbij je de biceps ook aanspreekt.

Gewoon alles wat in je op komt hup invullen en zoeken maar.. Je kunt nooit teveel aan informatie hebben, een goede basis aan informatie = snellere gainz dan als je zonder weten iets doet.

Je hoeft ook niet eentonig te eten met een vast schema, doe ik zelf ook niet. Mits je maar de juiste eiwitten, kh's en vetten binnen krijgt en de juiste hoeveelheden etc. Gewoon op de voedingswaarden letten en misschien even kijken wat voor voeding weer wat rijker aan leucine, isoleucine en valine en daar wat extra van nemen etc etc etc...

Ik wil ook moeilijk grote armen.

Hard trainen is niet zo moeilijk me train budy is namelijk bodybuilder :P
Goed eten dan vindt ik het moeilijkst vooral in combinatie met werk en school

Heeyyyyy! Nu heb je zelf jouw probleem toegegeven, dus wat wil je daar aan doen?

Bestaan er ook makkelijke grote armen?

Is dit het topic voor mensen met moeilijk grote armen?

Verwarrende titel...

Terug
Naar boven