XXL Nutrition

Moeilijker om massa te kweken?

ok dan laten we het daar bij maar ik doe altijd voor massa voor biceps en triceps 12 10 8 6 reps en 12 keer concentration curls, en 20 keer single arm row. Maar kan ik dit verbeteren zo ja hoe??

ja, je kan een beetje variatie inbrengen. Veranderen van het aantal herhalingen en oefeningen om de zoveel tijd.
Als dit maar een voorbeeld was wat je gaf dan moet je geen rekening houden met deze post.

ik zit in de auto schade ik demonteer een deur ver til ze ik poet een auto met een maschiene die mij over de hele auto heen sleurd, en moter kap schuren met de beul een heel krachtig schuur aperaard. rest schuur ik met de hand en poetsen is ook deels met de hand.op vrijdag altijd de vole klikoos in een grote metaale bak gooien dus optilen en gooien. is ook zwaar gelukig alene vrijdag.

beetje anusje van alles dus ;)

ok dan laten we het daar bij maar ik doe altijd voor massa voor biceps en triceps 12 10 8 6 reps en 12 keer concentration curls, en 20 keer single arm row. Maar kan ik dit verbeteren zo ja hoe??

ik doe persoonlijk liever 2x4x8 voor biceps en samen met rug, en traag uitgevoerd.

Ok dus gewoon verandering inbrengen in herhalingen en hoeveel moet het dan afwijken van wat ik normaal doe bijv: 12 10 8 6 of 15 12 10 8 of met welke reps kan ik dan afwisselen.

Ok dus gewoon verandering inbrengen in herhalingen en hoeveel moet het dan afwijken van wat ik normaal doe bijv: 12 10 8 6 of 15 12 10 8 of met welke reps kan ik dan afwisselen.

8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 zoiets

maar dan moet ik weer zwaarder maken tog en dan maximaal omlaag brengen maar maakt het veel uit of je veel of weinig reps doet.

ik zit in de auto schade ik demonteer een deur ver til ze ik poet een auto met een maschiene die mij over de hele auto heen sleurd, en moter kap schuren met de beul een heel krachtig schuur aperaard. rest schuur ik met de hand en poetsen is ook deels met de hand.op vrijdag altijd de vole klikoos in een grote metaale bak gooien dus optilen en gooien. is ook zwaar gelukig alene vrijdag.

Kneusje noem je dat zwaar werk?
Ga maar is naar een metaal constructie bedrijf kom je jankend thuis.

En je zegt dat je iedere dag werkt woon je in turkije ofzo hier heb je leerplicht tot je 18e???

• Topic Starter Topic Starter
Kneusje noem je dat zwaar werk?
Ga maar is naar een metaal constructie bedrijf kom je jankend thuis.

En je zegt dat je iedere dag werkt woon je in turkije ofzo hier heb je leerplicht tot je 18e???
allemaal bedankt voor jullie reacties voor zover het mij geholpen heeft :p

Van die berekeningen voor je aantal kcal moet je je niks aantrekken! Gewoon veel eten. Kom je niet bij? Dan eet je te weinig en moet je dit opvoeren. Dit hangt echt af van persoon tot persoon.

Nu weten we meteen waarom je niet meer op school zit

Over zwaar werk gesproken zeg ik ben dan zelf 5de jaars student rechten en ik kan jullie verzekeren dat zo'n studie je ook niet in de koude kleren gaat zitten. :D

:sd:
gewoon meer eten om je verbrande calorieën terug te krijgen en oppassen dat jij niet jouw benen teveel belast...zware training+elke dag fietsen is niet zo fijn. Maar zo te lezen ben jij al heel druk met jouw armen dus maak je daar maar niet druk om

Terug
Naar boven