XXL Nutrition

Moeite met laatste maaltijd help aub.

ThatPhysiqueTho

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Hee jongens , ik eet in de avond dan ook altijd me potje kwark magere franse.
maar vindt het steeds viezer en viezer worden en soms skip ik m gewoon maarja dan heb ik te weinig kcal.
Wat kan ik inplaatsvan dat pakken?
Heb all geprobeert er fruit , honing , havermout etc alles bij te doen maar vindt het gewoon zo ranzig.

Ik neem altijd night protein van XXL. Niet te veel water bij doen en even hard schudden. Dan heb je een lekkere vla die je met een lepel kan opeten.

Kwark kwam mij ook me neus uit. Nu lekker elke maand een andere smaak night protein.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem altijd night protein van XXL. Niet te veel water bij doen en even hard schudden. Dan heb je een lekkere vla die je met een lepel kan opeten.

Kwark kwam mij ook me neus uit. Nu lekker elke maand een andere smaak night protein.
Okee en dus dat komt op het zelfde neer als kwark wel? , aan de naam te horen wel maar toch vraag ik het even voor de zekerheid , het zijn dus heletrage eiwitten die je lichaam langzaam over de nacht opneemt ook?
Bedankt voor de tip!

een pakje (150 gr) kippewit (kipfilet), paardenvlees
een blikje (155 gr) tonijn

Okee en dus dat komt op het zelfde neer als kwark wel? , aan de naam te horen wel maar toch vraag ik het even voor de zekerheid , het zijn dus heletrage eiwitten die je lichaam langzaam over de nacht opneemt ook? Bedankt voor de tip!

Sterker nog; het is beter dan kwark. Minder vet en minder koolhydraten. Plus eiwitten worden nog trager opgenomen dan die van kwark.

check https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/night-protein

Je zou kunnen kijken of je kan switchen van merk kwark. De prijzen ontlopen elkaar niet veel en het scheelt toch iets in smaak. Zo heb ik periodes dat ik de kwark van de Aldi zonder iets erin echt lekker vind, en periodes waarin ik dat bijna niet naar binnen krijg zonder er een appel of kaneel of honing doorheen te gooien. Soms schakel ik over naar die van de Jumbo of Lidl, smaken verschillen voor mij net dat kleine beetje dat ik 't lekker blijf vinden. Zijn qua prijs allemaal even duur, je kunt ook nog de Franse van de AH proberen, die vind ik denk ik wel het lekkerst maar is volgens mij ook wel ietsje duurder.

Andere alternatieven zijn blikje kip/tonijn/paardenvlees/3 eieren met bv wat ketchup ofzo (bij dat laatste zit je wel met minder eiwit en meer vet, hetgeen ook niet slecht voor je is maar moet wel in je macro's passen).

Neem je dr 1 met een smaakje, boeiennnnn.

Gewoon konig kwark met een scoop vanille whey.

Ik doe ook altijd 1/3 scoop whey bij de kwark
Krijgt de kwark gwn de smaak van de whey die je hebt, anders vind ik het ook niet te eten

Beetje stevia + whey poeder doet wonderen.

Slimpie siroop, is low kcal.
Ik vind kwark ook niet te vreten, maar met die bosvruchten :heart: hngg lekker

melk

idd switchen van het merk kwark, milde kwark van de jumbo is een stuk minder zuur en daarom miss beter te eten voor je?

Gewoon 0% suiker siroop er doorheen gooien. :D

Ik heb zelf een blender gekocht voor dit probleem.. Stop de kwark in de blender en gooi er wat melk/yoghurt bij en vervolgens nog wat aardbei, blauwe bessen, o.i.d. Prima te eten dan :)

Niet zo aanstellen... Even snel die paar happen naar binnen stelt niet zoveel voor, je zult vast nog wel viezere dingen tegenkomen.

En het is maar 300kcal

kwark met een beetje melk de blender in en beetje whey ofzo met een lekker smaakje?

Gooi er whey doorheen voor nog meer eiwit

Probeer de magere kwark van de Zaanse Hoeve is (Albert Heijn). Eet makkelijker weg.
De zoetigheid van een klein handje rozijnen overheerst de kwark ook;)

Pak de helft. Gooi er 20g casein in, 130ml halv volle melk en met een vork mixen. Smaakt goed en je hebt vergrlijkbare voedingswaarden als een hele bak kwark alleen dan stuk lekkerder! Zelf doe ik er nog 20g havermout tussen. Lekker! Icm Cookie & Cream casein eiwit.

Terug
Naar boven