XXL Nutrition

Moet bellen met gsm verboden worden op tram, bus en trein ?

Peiling Peiling Moet bellen met gsm verboden worden op tram, bus en trein ?

• ja

Stemmen: 13 19,7%
  • nee

Stemmen: 49 74,2%
  • geen mening

Stemmen: 4 6,1%

• Totaal stemmers
    66
  • Peiling gesloten .
Nee. Mensen moet leren dat het onbeleefd is om in een mobiele telefoon te zitten blèren in gezelschap.

Bellen in de gym is gelukkig al verboden...
En in de trein moet het kunnen vind ik, maar inderdaar niet in stilte coupe's en een beetje rekening houden met andere pasagiers.

nee, op de langen duur mag je nog enkel thuis bellen..dan heeft een gsm nog weinig nut.

Maakt me geen reet uit gebruik 't nooit ;)

Bij mij is bellen in de gym verboden, aan de ene kant logisch, en dan gaat 't niet eens om 't gebler, maar als jij bijv wilt bankdrukken en ze zijn allemaal bezet, en er zit er ook nog is 1tje te bellen, dan duurt t helemaal een eeuwigheid.

Nee, erger me er totaal niet aan. Als diegene in kwestie het zo nodig vind om hard door zijn telefoon heen te schreeuwen, gaat ze gang maar. Echt van die dingen waar ik me echt totaal niet aan erger. Waarom zou je ?

Nee hoeft van mij niet verboden te worden, alleen mensen die ZO PRATEN TIJDENS HET BELLEN ... ja die mogen eruit worden gekicked.

Laten we anders ook verbieden dat mensen trainen en mischien vanaf nu gewoon verplicht maken dat mensen eten wat de overheid voorschrijft.. dat kan per dag verschillen.. we moeten het wel zelf maken maar de overheid bepaald WAT we eten.. anders komt ome agent aan de deur met een prent!

Laten we mischien met z'n allen even normaal doen..

Laten we anders ook verbieden dat mensen trainen en mischien vanaf nu gewoon verplicht maken dat mensen eten wat de overheid voorschrijft.. dat kan per dag verschillen.. we moeten het wel zelf maken maar de overheid bepaald WAT we eten.. anders komt ome agent aan de deur met een prent!

Laten we mischien met z'n allen even normaal doen..

Denk aan je bloeddruk.

Ok verbieden gaat wat ver, maar ik erger me wel aan vooral vrouwen die hun hele persoonlijke leven over de mobiel aan hun vriendinnen vertellen in het openbaarvervoer. Ook zo van die nutteloze conversaties weet je.

Maar, 'hallo schat ik kom', ja dat kan iedereen toch even snel melden in de bus.

Laat ze eerst bellen in de gym verbieden:mad:

Is toch ook verboden??? Of is dat alleen in de gym waar ik train?

Verbieden gaat nooit werken. Maar bordjes met een vriendelijk verzoek het te minimaliseren lijkt me niets mis mee.

Soms is het gewoon handig om af te spreken. Maar als mensen hun hele levensverhaal gaan vertellen denk ik van doe dat lekker thuis en lees en de trein een boek of zo.

heb er geen moeite mee als mensen bellen in de trein ofzo. waarom zou dat storend zijn?? als ze schreeuwen is dat irratant ja maar dat kan ook zonder telefoon en dan is het net zo erg.

De uitspraak van Nagl heeft voor flink wat opschudding gezorgd. Tegenstanders vragen zich wie de burgemeester is om te beslissen wanneer, hoe en waar ze bellen. Nagl zelf beroept zich op gezondheidsredenen: "Het is gewoon niet goed voor je gezondheid om nooit eens wat rust en vrede te hebben." Het noopte de critici tot een slogan: "Worden gsm-gebruikers de nieuwe rokers?"

Wat een k*targumenten.

ik haat het als ik te ver zit om het gesprek mee te luisteren :(
ik wordt altijd zo nieuwsgierig, zeker als het intressant lijkt :D
vorige week zaterdag zat ik nog op de trein van antwerpen naar gent en hoorde ik een 18-21 jarig meisje voor gans die wagon vertellen aan haar moeder dat ze volgende week een soepdieet ging volgen en savonds en smorgens soep wou. Het ging als volgt:
aah hebbek u da al verteld?
ik ga volgende week een soepdieet volgen
nee mama ik wil soep!
nee geen bliksoep
tomatensoep
ma da ga wel helpen
nee tis alleen voor volgende week
magget?
ma ge kunt da ook invriezen
ja mee ballekes
en ook sliertjes
ma ECHT wel!!!
nee tis maar voor 1 weekje
aja en hebt ge mijn witte bolletjesjurk al gewassen
ja mee zwarte bollekes
manee das geen sneew
sneeuw is WIT!
ja dinges (naam ben ik vergeten) zei da ook al
ma moestem een snel wijf in een bollekesbikini zien zou em daar wel anders over denken
ma kan ook nog mijn andere jurk aandoen ma KWIL MIJN BOLLETJESJURK!!!
jaaaaaaaa
nee ik lust geen andere soep
kwil alleen tomatensoep!!
ja tomatensoep
nee smiddags eet ik normaal
dus alleen smorgens en savonds voor mijn soepdieet
ist goe?
manee ik ga geen soep morsen op mijn bolletjesjurk
want die doe ik alleen vandaag aan
...
and so on and so on en ik zat achter haar ... :roflol:

ontopic:
je mag toch bellen op het OPENBAAR vervoer? als het je niet aanstaat moet je maar afstappen ofzo. Ik pak gewoon niet op als ik op een drukke plaats ben en zeker niet als het verdacht stil is want dan weet ik dat iedereen zit mee te luisteren maar zelf stoor ik me er niet aan. Alleen aan die (toevallige) vreemdelingen die met het wannabe-gsm turkse alalamahalamuziek afspelen of soms nog deftige liedjes maar toch ENOOOOOOR irriterend dankzij de irritante geluidskwaliteit.

ik haat het als ik te ver zit om het gesprek mee te luisteren :(
ik wordt altijd zo nieuwsgierig, zeker als het intressant lijkt :D
vorige week zaterdag zat ik nog op de trein van antwerpen naar gent en hoorde ik een 18-21 jarig meisje voor gans die wagon vertellen aan haar moeder dat ze volgende week een soepdieet ging volgen en savonds en smorgens soep wou. Het ging als volgt:
aah hebbek u da al verteld?
ik ga volgende week een soepdieet volgen
nee mama ik wil soep!
nee geen bliksoep
tomatensoep
ma da ga wel helpen
nee tis alleen voor volgende week
magget?
ma ge kunt da ook invriezen
ja mee ballekes
en ook sliertjes
ma ECHT wel!!!
nee tis maar voor 1 weekje
aja en hebt ge mijn witte bolletjesjurk al gewassen
ja mee zwarte bollekes
manee das geen sneew
sneeuw is WIT!
ja dinges (naam ben ik vergeten) zei da ook al
ma moestem een snel wijf in een bollekesbikini zien zou em daar wel anders over denken
ma kan ook nog mijn andere jurk aandoen ma KWIL MIJN BOLLETJESJURK!!!
jaaaaaaaa
nee ik lust geen andere soep
kwil alleen tomatensoep!!
ja tomatensoep
nee smiddags eet ik normaal
dus alleen smorgens en savonds voor mijn soepdieet
ist goe?
manee ik ga geen soep morsen op mijn bolletjesjurk
want die doe ik alleen vandaag aan
...
and so on and so on en ik zat achter haar ... :roflol:

ontopic:
je mag toch bellen op het OPENBAAR vervoer? als het je niet aanstaat moet je maar afstappen ofzo. Ik pak gewoon niet op als ik op een drukke plaats ben en zeker niet als het verdacht stil is want dan weet ik dat iedereen zit mee te luisteren maar zelf stoor ik me er niet aan. Alleen aan die (toevallige) vreemdelingen die met het wannabe-gsm turkse alalamahalamuziek afspelen of soms nog deftige liedjes maar toch ENOOOOOOR irriterend dankzij de irritante geluidskwaliteit.

Heb je dat gesprek meteen opgeschreven of opgenomen ofzo? :eek: Vond je het zo interessant? :p Haha, je weet het hele gesprek tot in detail na te vertellen.

Vind het over het algemeen niet zo erg. Soms is het wel irritant, van die zinloze k*t gesprekken en dan snoei hard schreeuwen enzo. Maar dan kun je er altijd nog wat van zeggen. Hou er niet zo van om dingen helemaal te verbieden terwijl de meerderheid er normaal mee kan omgaan.

Ik erger me meestal net zo veel aan die gesprekken die mensen gewoon onder elkaar voeren in het openbaar vervoer.

Heb je dat gesprek meteen opgeschreven of opgenomen ofzo? :eek: Vond je het zo interessant? :p Haha, je weet het hele gesprek tot in detail na te vertellen.

:roflol:
eigenlijk is het enorm kort als ik het nu bekijk want dat gesprek heeft 10 minuten geduurd en ging alleen over haar bolletjesjurk en haar soepdieet dus ik ben wel een paar stukken vergeten :D
mensen afluisteren is gewoon hilarisch :p
of toch op het moment...
en kleuters ...
ik vind het gewoon leuk als je alleen op de bus/tram/trein zit en daar zit je dan uit het raam te staren.. als je iets hebt om naar te luisteren gaat de tijd veeeel sneller voorbij en zulke gesprekken zijn gewoon vaak grappig :p
tenzij je er bijna nix van verstaat want dan is het irriterend en wil je weten waarom iets zo grappig is of waarom ze maar blijft praten!!
Zeker als er zo groepjes in de bus zitten en plots beginnen ze allemaal gigantisch hard te lachen :o
ik ben gewoon te nieuwsgierig denk ik :p

Terug
Naar boven