Fitness Seller

Moet bellen met gsm verboden worden op tram, bus en trein ?

Peiling Peiling Moet bellen met gsm verboden worden op tram, bus en trein ?

• ja

Stemmen: 13 19,7%
  • nee

Stemmen: 49 74,2%
  • geen mening

Stemmen: 4 6,1%

• Totaal stemmers
    66
  • Peiling gesloten .
:roflol:
eigenlijk is het enorm kort als ik het nu bekijk want dat gesprek heeft 10 minuten geduurd en ging alleen over haar bolletjesjurk en haar soepdieet dus ik ben wel een paar stukken vergeten :D
mensen afluisteren is gewoon hilarisch :p
of toch op het moment...
en kleuters ...
ik vind het gewoon leuk als je alleen op de bus/tram/trein zit en daar zit je dan uit het raam te staren.. als je iets hebt om naar te luisteren gaat de tijd veeeel sneller voorbij en zulke gesprekken zijn gewoon vaak grappig :p

Sommige gesprekken zijn wel leuk ja. Smurfo... Laphya. :D

nee, geen verbod............je moet mensen weer verantwoordelijk leren gedragen, volgens sociale normen & waarden: rekening met elkaar houden dus!

dat scheelt sowieso al een heleboel verboden!
;)

Laat mensen eens lekker zelf uitmaken wat ze willen doen. Dat geregelneuk hier in dit land, word je toch niet goed van!

nee, geen verbod............je moet mensen weer verantwoordelijk leren gedragen, volgens sociale normen & waarden: rekening met elkaar houden dus!

dat scheelt sowieso al een heleboel verboden!
;)

Nee! Je moet mensen eens leren om te spreken, wanneer ze ergens last van hebben. Daar komt al dit regelgeneuk vandaan. Al die mensen, die wel lopen te zeiken, maar als ze ergens mee geconfronteerd worden, houden ze hun muil en gaan een "boze" brief sturen naar de krant of de minister.:rolleyes:

verbod? wat een onzin. Moet toch zeker wel even kunnen bellen als ik onderweg ben met ov?

Terug
Naar boven