MuscleMeat

Moet dit kind maar dood dan?

K*tkind, ophangen! :thumbup:

gewoon een dwangbuis om doen voor 2 weken... :D

Ik zou die gozer toch een pak voor ze billen geven dat ie 3 dagen niet kan lopen :mad: .

Ouders moeten dood, kunnen geen kinderen opvoeden, jammer.

ik ben er tegen dat zwakzinnigen kinderen mogen krijgen.

Ik zou dat kankerjong doodschoppen.

WTF!!! Je kan zeggen dat het kind niet wil deugen, maar die woorden (schlampe, votze etc.) moet ie toch van iemand geleerd hebben. Ok..het kind heeft waarschijnlijk potenties te mislukken. Een slechte opvoeding draagt daar ook aan bij.
Ouders + kind dus een nekschot! :rolleyes: :cool:

Het komt volgens mij vaak voor bij kinderen die laagbegaafd zijn.

Waarom laten die ouders het in godsnaam toe dat die kleine snotneus hen slaat ??? Ik zou me graag een weekje ontfermen over dat kleine irritante manneke, om hem eens wat normen en waarden bij te brengen. Op het moment dat zo'n kind ook maar één keer naar me uit zou halen zou ik hem zo'n harde billenkoek geven, dat ie zich de volgende keer wel zou bedenken.

greetz,
Ron

hit em hard very hard. :cool:

Jezus, wat een dwijl van een pa heeft dat joch....
Ik zou dat kind helemaal lam trappen.

jezus, wat een teringmannetje :D Khad em ff in de vrieskist gestopt met de deksel erop, en er dan op gaan zitten. Af en toe open om wat water over em heen te lazeren :p

Elke keer als ie ook maar een vinger uitsteekt, meteen de vlakke hand erover!
Dat leert ie dan vanzelf af! Maar dat hadden ze van begin af aan moeten doen, want nu zijn ze veel verder van huis. Ik ben geen voorstander van het slaan van kinderen, maar soms heb je weinig keus. Bedoel ik niet dat je hem helemaal lens moet slaan, maar even een tikje (indien nodig) is zeer effectief.

nou nou jongens. Ik wil hem helemaal niet doodschoppen. Ik zou hem klonen en er een leger van maken. Moet je kijken hoe snel nederland probleem maroc vrij is :D

-jeffrey- zei:
nou nou jongens. Ik wil hem helemaal niet doodschoppen. Ik zou hem klonen en er een leger van maken. Moet je kijken hoe snel nederland probleem maroc vrij is :D
Ik debk het juist niet. Dit jochie heeft juist last van te weinig respect jegens anderen, en al helemaal een probleem met gezag! Ziehier, blanke maroc! ;)
Je maakt het probleem er dus erger mee... :D

-jeffrey- zei:

Ik denk dat ik toch liever mocro's heb.

Terug
Naar boven