XXL Nutrition

Moet dit kind maar dood dan?

falcon zei:
Ik debk het juist niet. Dit jochie heeft juist last van te weinig respect jegens anderen, en al helemaal een probleem met gezag! Ziehier, blanke maroc! ;)
Je maakt het probleem er dus erger mee... :D

Jij hebt nog nooit van elektro stoten gehoord merk ik al :D we geven ze wel zo`n mooi halsbandje of een chipje in de hersenen. Jij niet luisteren? Echt niet? Zeker weten? BZZzzzzZZZZzzzzZZZzz :shake: :hair: :shake: Gaan wij nu wel luisteren? JA? Mooi zo :D :devil:

ik laat hem een half uur squatten met 50 kilo en vraag dan of hij nog een keer irritant wil doen! :cool:

Dit is pas ziek :eek:

[Link niet meer beschikbaar]

Komt dat filmpje niet uit zo'n opvoed programma met van die gallige k*tkinderen!
Iedere keer dat ie mij zou slaan zou ik hem een heis geven met een ploertendoder :D

Ach man die ouders zijn gewoon laagbegaafd. Als jij je eigen tegen je kop laat slaan door een manneke van 5 dan ben je wel ff hopeloos bezig jah. Als mijn ouders me zo opgevoed hadden had ik ze ook flinke klappen verkocht!

Je weet ook niet wat ze met dat kind doen als de camera uit is :D

opsluiten op zijn kamer, zonder eten en drinken. :D

Heel hard terugslaan dat kind, daar leren ze van.

gewoon van een flat laten vallen, alsie terugstuiterd magtie leven anders niet:P
owja voor zn ouders geldt hetzelfde:D

Dat kind kun je niets verwijten die ouders moeten hun verantwoordelijkheid nemen en desnoods hulp inschakelen!

holy shit man, dat is niet normaal hoor...

denysis zei:
Dat kind kun je niets verwijten die ouders moeten hun verantwoordelijkheid nemen en desnoods hulp inschakelen!
mja... nochtans zien de ouders er nog vrij normale mensen uit, misschien té braaf en té naïef?
maar hoe bekomt zo'n jong ventje al zoveel agressie?? zelfs tegenover vreemden...

Santoz zei:
holy shit man, dat is niet normaal hoor...

mja... nochtans zien de ouders er nog vrij normale mensen uit, misschien té braaf en té naïef?
maar hoe bekomt zo'n jong ventje al zoveel agressie?? zelfs tegenover vreemden...
ADHD etc....

benchMarc zei:
juist ja, had ik nog geeneens bij stil gestaan...

een neefje van mij heeft ook zo'n soort van 'ziekte', niet dat hij zo agressief is, verre van zelfs, maar hij is wel echt HYPERactief, en dat vergt best veel krachten en moeite van de ouders

Lijkt me duidelijk slechte opvoeding gehad. Ze slaan het kind trouwens ook geregeld in het filmpje, 2 keer raden van wie hij het heeft geleerd.

Volgens mij is het echt geen pretje om als ouder een kind op te moeten voeden waar je totaal geen vat op hebt. Je laten slaan gaat wel erg ver, maar als je dag in, dag uit met een kind te maken hebt waar je niets mee kan........lijkt mij enorm frusterend.

Voorbeeld is een neefje van mij, niet zo'n pestkind als in dat filmpje, maar wel overal schijt aan. Krijgt die slaag, lacht die gewoon :D

Big_T zei:
Lijkt me duidelijk slechte opvoeding gehad. Ze slaan het kind trouwens ook geregeld in het filmpje, 2 keer raden van wie hij het heeft geleerd.
Sinterklaas? Of dat vrouwtje in het donker gekleed? :p

ik zie een powerlifter in spe :cool: :D

Dit jongetje is volgens mij door niets en niemand meer te sturen.
Vraag mij af waar dat door komt.

Terug
Naar boven