Fitness Seller

Moet dit kind maar dood dan?

Als hij tegen het raam tikt,nog een keer op centrifugeren zetten :D

Ach kinderen worden gevormd naar hun omgeving..
Al moet ik eerlijk zijn als ik een kind zou hebben en hij zou me slaan zou ik em boven op een 3 meter hoge kast zetten voor een paar dagen en dan de kast netjes omduwen. :cool:

BramHoogkamer zei:
Als hij tegen het raam tikt,nog een keer op centrifugeren zetten :D

:roflol:

maar serieus: ik ben blij dat de meeste van jullie geen vader zijn....
Dit kind is serieus ziek als je het mij vraagt. Ik weet verder natuurlijk niet of ie een of andere fysiologische aandoening heeft, of dat het aan zn opvoeding ligt, maar hier gaan ze serieus werk mee hebben.
Je zal maar zo'n kind hebben.... allemachtig...
maar ik denk dat het slaan van dit kind niet echt veel zal opleveren. keihard negeren is misschien nog wel effectiever....

Ongelukkige combinatie van ouders die niet kunnen opvoeden en een kind dat de grenzen opzoekt.

Splendid zei:
Ongelukkige combinatie van ouders die niet kunnen opvoeden en een kind dat de grenzen opzoekt.

Idd bro. Ik vind de fout echt bij de ouders liggen. Dat menneke slaat die pa en die begint dan een beetje zielig te jammeren alsof hij in elkaar gebeukt wordt. De 1e keer dat je kind je zoiets flikt laat je hem duidelijk merken dat dat niet kan, ipv een filmpje maken in de trend van: 'moet je zien hoe zielig ik ben omdat mijn kindje van 5 mij in elkaar beukt'.

Hij kan best goed slaan joh :D op het laatst dikke pets in het gezicht van zijn pappa :D

Kankerjong appelweek aframmen..... :cool:

Allemaal vreselijk stoer om te roepen dat je dat kind af moet slaan enz.
Maar ik vraag me dan serieus af ofdat jullie dan zelf kinderen hebben.

Ja dit kind is echt extreem, maar ik ben de laatste die zal roepen dat ik zo'n mannetje wel even morres zal leren en dat het mij niet zal gebeuren, want ieder kind is anders en je weet niet waar hier de oorzaak ligt.
Natuurlijk moeten de ouders hier gestructureerd gaan disciplineren, maar ga er maar aan staan!

Kan meerdere oorzaken hebben in zulke gevallen.

Die kinderen kunnen chemisch in onbalans zijn en/of nooit structuur hebben gehad in hun opvoeding.

Dat laat niet weg dat wanneer ik me serieus voor zou gaan stellen of ik liefde voor zo'n kind zou kunnen voelen als het de mijne zou betreffen, ik tot de trieste conclusie moet komen dat dit niet het geval zal zijn.

Mn zus heeft ook zon etterbakje als zoontje. Nu zijn mn zus en de vader van het joch gescheiden en stookt papalief het jonk op om flink te gaan etteren als ie bij mn zus is, maar het is wel een k*tjonk.

Mn hele familie en een aantal kennissen vinden het een rotjoch die ze liever niet in de buurt willen hebben.

Laatst bewerkt:
wat cyaankali door het toetje na het avondeten voor het hele gezin!! :D

Terug
Naar boven