AndroidHealthClinic

Moet honger krijgen

brachialis

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
goeieavond bro's

Heb een probleem ik neem nu 400mg deca en 750 test e, maar ik eet echt moeilijk mag ik daar bold bijsmijten, drink nu gwn shakes...

GRTZ

Ja, kan. Of anders wat b12.

• Topic Starter Topic Starter
als jij het bent op die avatar, doe ik het haha lol

helaas :P das Frank McGrath

[afbeelding niet meer beschikbaar]
0_o

verdomde oplichter lol...

maar echt bedankt voor je post, heb gwn eens gelezen dat deca en bold niet echt aan te raden was..

schijnt niet echt een supercombi te zijn ivm verdikking van je bloed of je zou er mischienw wat aspirine naast moeten nemen..Dus mischien is vit.b12 dan een betere oplossing.

hmm

deze is de tekst

Boldenon stack well with almost any kinds of steroids, chosen depending on your goals. One exception is Deca duraboline since these two are too similar.

Gewoon b12 werkt super! Hoeveel kcal eet je dan? Of wil je eten?

Periactin werkte voor mij altijd heel goed, in Belgie verkrijgbaar zonder doktersvoorschrift. Kan me geen massakuur bedenken zonder

ja aaron eet super veel
maaltijden 1-5: 40-50r PRO en 65-70gr complex carbs
en nr 6 500gr kwark
Is mijn bulkschema... ging er als naturell lekker op, vervette dan ook! Maar nu neem ik ook 50mcg t3 voor mijn metabolisme beetje versnellen en ben er echt tevreden van!

Tnx bro's vr jullie posts

Geen anabolic diet meer? :(

sry bro heb ook het log ook verandert...

ja aaron eet super veel
en nr 6 500gr kwark
Is mijn bulkschema... ging er als naturell lekker op, vervette dan ook! Maar nu neem ik ook 50mcg t3 voor mijn metabolisme beetje versnellen en ben er echt tevreden van!

Valt toch goed mee, ik at in mijn vorige bulk 5700kcal zonder problemen. Gewoon rustig je maag laten uitzetten :D

probleem met eten heb je heel vaak met kuurtjes waar deca of tren in zit. Komt onderandere door verhoogte prolactine geloof ik. Je kan er er veel aan doen. Zoals gebruik van slin, t3, b12, iets om prolactine te onderdrukken en ga zo maar door. Je kan ook een weekje of 2-3 wachten trekt langzaam weer weg en kan je gewoon goed eten weer.

hmm

deze is de tekst

Boldenon stack well with almost any kinds of steroids, chosen depending on your goals. One exception is Deca duraboline since these two are too similar.

btw dit is de grootste bullshit ooit. En heb ze zelf ook wel eens gestacked voor een cleaner look. Nergens last van gehad en had ook betere eetust.

Laatst bewerkt:
ja aaron eet super veel
en nr 6 500gr kwark

Wil je meer eten dan dit? Want 250gr E + 350gr KH = 2400kcal+potje kwark, lijkt me weinig voor een bulk

Periactin? Weet je dat zeker? Gebruiken ze toch tegen allergieen?

idd, via google kwam ik er niet achter waarom je dit neemt

Wil je meer eten dan dit? Want 250gr E + 350gr KH = 2400kcal+potje kwark, lijkt me weinig voor een bulk

idd, via google kwam ik er niet achter waarom je dit neemt

asjemenou, nu je het zegt...
maaltijd1: 1banaan (middelgroot) 12 eieren waarvan 2 geel en 100gr brinta(rauw gewogen)
maaltijd2:shake van 50gr Ei, 1banaan 70gr complex carbs
maaltijd3:230gr rood vlees of kip,vis.. met 330gr rijst (al gekookt) per 100gr ongeveer 20-22gr carbs
maaltijd4:idem als 3
post workout: 10 rijskoeken met 50gr shake
maaltijd5:idem als 3 en 4
maaltijd6:500gr kwark

bij elk maaltijd vanaf 3 wordt en broccoli geconsumeerd
denk dat meer richintng bulk gaat nee alien?

grtz bro's en bedankt vr jullie post

Periactin heb nik ook eens gekregen van de dokter in een mindere eetperiode...het is eigenlijk een middel tegen allergieen met als bekenste bijwerking verhoogde eetlust.
Helaas voor mij had ik andere bijwerkingen en was het dus niet geschikt.

asjemenou, nu je het zegt...
maaltijd1: 1banaan (middelgroot) 12 eieren waarvan 2 geel en 100gr brinta(rauw gewogen)
maaltijd2:shake van 50gr Ei, 1banaan 70gr complex carbs
maaltijd3:230gr rood vlees of kip,vis.. met 330gr rijst (al gekookt) per 100gr ongeveer 20-22gr carbs
maaltijd4:idem als 3
post workout: 10 rijskoeken met 50gr shake
maaltijd5:idem als 3 en 4
maaltijd6:500gr kwark

bij elk maaltijd vanaf 3 wordt en broccoli geconsumeerd
denk dat meer richintng bulk gaat nee alien?

grtz bro's en bedankt vr jullie post

Lijkt me meer dan 2400kcals..ziet er goed uit

Terug
Naar boven