Fitness Seller

Moet honger krijgen

vind het altijd zo mooi wat er hier gezegd wort over veel eten.
Ik heb in verhouding met de meeste hier een zg anorexia dieet geloof ik

• Topic Starter Topic Starter
ja vind ik ook haha, op hoeveel zit je momenteel?
Bro weegt +100kg en zit al weken als het geen maanden zijn op -1800kcal
hahahah respect gozer

grtz tnx vr de post

Laatst bewerkt:
zit idd op 1700-1800 kcal pd,low carb.
Woog gister weer 110 kg rond,5 uurtjes cardio per week.Het fijne is dat ik door het lowcarb echt geen honger heb.Weinig insuline,dus geen hongergevoel.Moet echt denken NU ga je eten,andersblijft er nix van je over.......ja mam,denk ik dan

Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben :p

Jeezes, ik durf hier nooit te zeggen hoeveel ik maar eet.
Bulken op een 1800kcal, max 2000 :p Cutten op een 1200 kcal :p
Zo goed als alles aan eiwitten.

idem,zie deruit,gister mijn vrouw weer voledig over de rooie.Je ziet zelf niet hoe je eruit ziet.Tis genoeg.......wat denkt ze wel,Je past nix meer..........Ben baas van me eigen lijf.

Ik begrijp echt wel wat ze bedoelt.Je hebt weer geen brood meegenomen,eet je uberhaupt wel?.....(.uhh nee,).......tuurlijk wel zeg ik dan.

hmm ik zie iets in je krieltje

Wat dacht je van je eigen tv show, zo reality...
titel: A bodybuilder as husband

hahah elke werkdag op 1
grtz

nee doe maar niet.Ik moest ook naar die aflevering van mijn man heeft een hobby kijken,nou zo erg ben ik dus niet.moest ze ook wel toegeven

haha bro toch...

ja erg he

ik zou denk ik in catabolische fase terecht komen :), als ik naar zo verwijfde programma's moet kijken....
grtz

zit idd op 1700-1800 kcal pd,low carb.
Woog gister weer 110 kg rond,5 uurtjes cardio per week.Het fijne is dat ik door het lowcarb echt geen honger heb.Weinig insuline,dus geen hongergevoel.Moet echt denken NU ga je eten,andersblijft er nix van je over.......ja mam,denk ik dan

Je weegt rond de 110kg en er schiet nix meer van je over?:D

Wat moet ik dan zeggen:p

Pas op ik voel me beter als ik low-moderate carb eet dan gewoon massa's kh's binnen te douwen. Zelfs met al de sporten die ik doe.
Met veel carbs voel ik me altijd moe, lui en heb ik nog meer honger.

ja ik gokte maar dat z'n 2400kcal weinig waren om te bulken hé,ken je gewoontes en je lichaam niet. Maar weet dat ik via m'n begeleider al dicht tegen die kcal's aanzat voor m'n cut. Nu probeer ik keto en zit ik tussen de 1500-2000kcal, 5gr kh'en. Voel me vele beter dan wanneer ik veel kh'en eet.

Idd jullie hebben beide gelijk.Als ik veel carbs eet,slaat mijn insuline op hol,met zoveeeeel slaap.

Periactin heb nik ook eens gekregen van de dokter in een mindere eetperiode...het is eigenlijk een middel tegen allergieen met als bekenste bijwerking verhoogde eetlust.
Helaas voor mij had ik andere bijwerkingen en was het dus niet geschikt.

dit heb ik van de bijsluiter :

Een frekwent optredende bijwerking is slaperigheid. Bij vele patiënten die aanvankelijk over slaperigheid klagen, kunnen de klachten, nadat de medicatie gedurende drie à vier dagen is voortgezet, verdwijnen.

Bijwerkingen die bij de toepassing van antihistaminica zijn beschreven, zijn de volgende:

Centraal zenuwstelsel: Sedering, slaperigheid (vaak voorbijgaand), duizeligheid, coördinatiestoornis, verwardheid, onrust, opwinding, nervositeit, tremor, prikkelbaarheid, slapeloosheid, paresthesieën, neuritis, convulsies, euforie, hallucinaties, hysterie, zwaktegevoel.

Huid: Allergische verschijnselen van exantheem en oedeem, hevige transpiratie, urticaria, fotosensibilisatie.

Zintuigen: Acute labyrintitis, wazig zien, dubbelzien, duizeligheid, tinnitus.

Hart/vaatstelsel: Hypotensie, hartkloppingen, tachycardie, extrasystoles, anafylactische shock.

Bloed: Hemolytische anemie, leukopenie, agranulocytose, trombocytopenie.

Tractus digestivus: Droge mond, epigastralgie, anorexie, misselijkheid, braken, diarree, obstipatie, geelzucht.

Tractus urogenitalis: Pollakisurie, bemoeilijkte urinelozing, urineretentie, vroeg optredende menses.

Luchtwegen: Droge neus en keel, verdikking van bronchussekreet, benauwd op de borst en piepen, verstopte neus.

Diversen: Vermoeidheid, koude rillingen, hoofdpijn.

lijkt me allemaal toch niet echt ideaal...

Gewoon troep dus,nooit aan beginnen

dit heb ik van de bijsluiter :

Een frekwent optredende bijwerking is slaperigheid. Bij vele patiënten die aanvankelijk over slaperigheid klagen, kunnen de klachten, nadat de medicatie gedurende drie à vier dagen is voortgezet, verdwijnen.

Bijwerkingen die bij de toepassing van antihistaminica zijn beschreven, zijn de volgende:

Centraal zenuwstelsel: Sedering, slaperigheid (vaak voorbijgaand), duizeligheid, coördinatiestoornis, verwardheid, onrust, opwinding, nervositeit, tremor, prikkelbaarheid, slapeloosheid, paresthesieën, neuritis, convulsies, euforie, hallucinaties, hysterie, zwaktegevoel.

Huid: Allergische verschijnselen van exantheem en oedeem, hevige transpiratie, urticaria, fotosensibilisatie.

Zintuigen: Acute labyrintitis, wazig zien, dubbelzien, duizeligheid, tinnitus.

Hart/vaatstelsel: Hypotensie, hartkloppingen, tachycardie, extrasystoles, anafylactische shock.

Bloed: Hemolytische anemie, leukopenie, agranulocytose, trombocytopenie.

Tractus digestivus: Droge mond, epigastralgie, anorexie, misselijkheid, braken, diarree, obstipatie, geelzucht.

Tractus urogenitalis: Pollakisurie, bemoeilijkte urinelozing, urineretentie, vroeg optredende menses.

Luchtwegen: Droge neus en keel, verdikking van bronchussekreet, benauwd op de borst en piepen, verstopte neus.

Diversen: Vermoeidheid, koude rillingen, hoofdpijn.

lijkt me allemaal toch niet echt ideaal...

Dit zijn MOGELIJKE bijwerkingen, periactin word onder meer aan babies gegeven, in Belgie zonder voorschrift bovendien. Is een lachertje met wat de meesten hier in hun kas slaan

Terug
Naar boven