Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit idd op 1700-1800 kcal pd,low carb.
Woog gister weer 110 kg rond,5 uurtjes cardio per week.Het fijne is dat ik door het lowcarb echt geen honger heb.Weinig insuline,dus geen hongergevoel.Moet echt denken NU ga je eten,andersblijft er nix van je over.......ja mam,denk ik dan

Idd jullie hebben beide gelijk.Als ik veel carbs eet,slaat mijn insuline op hol,met zoveeeeel slaap.

Periactin heb nik ook eens gekregen van de dokter in een mindere eetperiode...het is eigenlijk een middel tegen allergieen met als bekenste bijwerking verhoogde eetlust.
Helaas voor mij had ik andere bijwerkingen en was het dus niet geschikt.
dit heb ik van de bijsluiter :
Een frekwent optredende bijwerking is slaperigheid. Bij vele patiënten die aanvankelijk over slaperigheid klagen, kunnen de klachten, nadat de medicatie gedurende drie à vier dagen is voortgezet, verdwijnen.
Bijwerkingen die bij de toepassing van antihistaminica zijn beschreven, zijn de volgende:
Centraal zenuwstelsel: Sedering, slaperigheid (vaak voorbijgaand), duizeligheid, coördinatiestoornis, verwardheid, onrust, opwinding, nervositeit, tremor, prikkelbaarheid, slapeloosheid, paresthesieën, neuritis, convulsies, euforie, hallucinaties, hysterie, zwaktegevoel.
Huid: Allergische verschijnselen van exantheem en oedeem, hevige transpiratie, urticaria, fotosensibilisatie.
Zintuigen: Acute labyrintitis, wazig zien, dubbelzien, duizeligheid, tinnitus.
Hart/vaatstelsel: Hypotensie, hartkloppingen, tachycardie, extrasystoles, anafylactische shock.
Bloed: Hemolytische anemie, leukopenie, agranulocytose, trombocytopenie.
Tractus digestivus: Droge mond, epigastralgie, anorexie, misselijkheid, braken, diarree, obstipatie, geelzucht.
Tractus urogenitalis: Pollakisurie, bemoeilijkte urinelozing, urineretentie, vroeg optredende menses.
Luchtwegen: Droge neus en keel, verdikking van bronchussekreet, benauwd op de borst en piepen, verstopte neus.
Diversen: Vermoeidheid, koude rillingen, hoofdpijn.
lijkt me allemaal toch niet echt ideaal...