MuscleMeat

Moet ik ook nog whey protein gebruiken?

nathangroot

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
ik gebruik nu 3 keer per dag gainmass na een maaltijd... moet ik voor na de training nog whey protein aanschaffen? want als ik dan zon andere shake neem zit ik gelijk vol en dat moet niet want wil nog wel thuis een flinke maaltijd naar binnen werken. graag jullie mening hierover! :cool:

Zonder je totale voedingsschema kan niemand je adviseren..
3x massgain shake klinkt sowieso al als overkill, gewoon meer eten en als aanvulling 1 max 2 shakes per dag. Bijvoorbeeld 1 gain en 1 whey.

ik gebruik nu 3 keer per dag gainmass na een maaltijd... moet ik voor na de training nog whey protein aanschaffen? want als ik dan zon andere shake neem zit ik gelijk vol en dat moet niet want wil nog wel thuis een flinke maaltijd naar binnen werken. graag jullie mening hierover! :cool:
3 x w-gainer op een dag? wat wil je... diabetes?

Graag wat meer info waarom je dit doet? ???

Terug
Naar boven