AndroidHealthClinic

Moet Limburg uit het Koninkrijk?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Onlangs schrok ik me werkelijk waar rot over hoe extreem de werkeloosheid daar is, Limburgers hebben lange tenen, twee gezichten (op sommige momenten hebben Limburgers totaal geen fatsoen), vèèl profiteurs van uitkeringen + zwartzwerkers, veel criminaliteit, en toren hoge hoeveelheden van ons BNP wordt door die Zuiderlingen opgeslokt.

Kortom: Moet Limburg onder curatele gesteld worden en eerst onafhankelijk zichzelf weer op de rit krijgen voordat ze mogen herintreden binnen het Koninkrijk?

Ik wil ook zeker van de Antillen af maar Limburg schrokt nog meer van op zuurverdiende geld op.

't Zijn eigenlijk gewoon belgen.

Het is een soort van Belgie lijkt wel :D

Van mij mag het meteen, de grootste groep zeikende klanten bij ons op het werk zijn Limbo'ers, gelukkig versta je ze maar de helft van de tijd :)

ben jij van de limburgggggggggg

Wat mij betreft blijft alleen Noord-Holland over alszijnde Nederland. De rest van de provincies zijn voor paupers en waarschijnlijk allemaal linksen.;)

Noord- en Zuidholland moeten samen weer Holland gaan vormen.

Eerst maar eens van de antillen af.

Limburg boven!!!

Limburg dumpen, friesland en groningen dan mag drenthe en overijsel van mij ook wel weg, aan zee-land hebben we ook niets. nou dan blijft er weinig over :D!

nofi hoor :rolleyes:

Groningen weg. WHhahahahahahahhahahhahahahhaa! Jullie zijn er vast nog nooit geweest!

Eerst moet Sanca al zn weed inleveren.. dan praten we verder...

:D

beetje discriminerend dit waarom die haat tegen limburgers?

Je kunt ook gewoon op een onbewoond eiland gaan leven. Dan is al het werk dat je verricht voor je eigen overleving en heb je geen last van zuiderlingen die aan je zuurverdiende geld zitten.

limburg links? waar komt wilders vandaan denk je?:rolleyes:

Terug
Naar boven