- Waardering
- 1.093
hemel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kunnen ook stoppen met het verspillen van al die miljoenen aan de dijken, compenseert zich dan vanzelf. Het strand van Venlo is boemval
.

Onlangs schrok ik me werkelijk waar rot over hoe extreem de werkeloosheid daar is, Limburgers hebben lange tenen, twee gezichten (op sommige momenten hebben Limburgers totaal geen fatsoen), vèèl profiteurs van uitkeringen + zwartzwerkers, veel criminaliteit, en toren hoge hoeveelheden van ons BNP wordt door die Zuiderlingen opgeslokt.
Kortom: Moet Limburg onder curatele gesteld worden en eerst onafhankelijk zichzelf weer op de rit krijgen voordat ze mogen herintreden binnen het Koninkrijk?
Ik wil ook zeker van de Antillen af maar Limburg schrokt nog meer van op zuurverdiende geld op.
. Dat de criminaliteit hoog ligt is een leuk fabeltje, die je vast van een of andere juppen site gehaald hebt.Groningen weg. WHhahahahahahahhahahhahahahhaa! Jullie zijn er vast nog nooit geweest!
F**k dat woord. Wij zijn Vlamingen en qua welvaart hoeven we niet onder te doen voor de Nederlanders vriend.
Wat een debiele stelling. Al zouden er veel werklozen zijn dan blijven er altijd nog een hoop factoren over. Limburg is een van de meest toeristisch provincie in Nederland en beschikt over de enige berg in Nederland. Laat de overheid eerst maar lekker gaan puinruimen in Amsterdam en Rotterdam.