Fitness Seller

Moet Limburg uit het Koninkrijk?

en niet alle limburgers zijn werkeloos;) ben zelf een limburger, zitten nog veel meer limburgers hier:D

Bij mijn weten is er hier in limburg niet meer criminaliteit als ergens anders.

wat een onzin, Nederland is Nederland en ik respecteer alle Nederlanders tot ze het zelf verpesten... het is wel heel kortzichtig om bepaalde gebieden of steden uit te sluiten, alleen maar omdat ze slechte percentages hebben.

Echt te dom topic om op te reageren :roflol:

Ik vind dat Fryslân alleen over moet blijven, de rest kan wel weg, een bom erop ofzo :D

zou je limburgers eerst niet wat bijbrengen, want die lopen toch paar jaar achter? :D

Ach, gelijk heel Nederland weg, wat kan mij het bommen :D

:windup:

ja hoor dump maar bij wallonië

*dekt zich in voor boze dbb Limburgers* :bang:

Kunnen ook stoppen met het verspillen van al die miljoenen aan de dijken, compenseert zich dan vanzelf :D . Het strand van Venlo is boemval :P .

Onlangs schrok ik me werkelijk waar rot over hoe extreem de werkeloosheid daar is, Limburgers hebben lange tenen, twee gezichten (op sommige momenten hebben Limburgers totaal geen fatsoen), vèèl profiteurs van uitkeringen + zwartzwerkers, veel criminaliteit, en toren hoge hoeveelheden van ons BNP wordt door die Zuiderlingen opgeslokt.

Kortom: Moet Limburg onder curatele gesteld worden en eerst onafhankelijk zichzelf weer op de rit krijgen voordat ze mogen herintreden binnen het Koninkrijk?

Ik wil ook zeker van de Antillen af maar Limburg schrokt nog meer van op zuurverdiende geld op.

Ik kom zelf uit limburg, snap dan ook niet waar jij op doelt. Ik woon nu in Rotterdam, als ik zie hoeveel volwassenen ik per dag een beetje zie rond te lutsen in de straat lijkt het mij vanzelfsprekend dat de werkloosheid hier veel hoger is. Daarnaast is het in limburg wel STUKKEN beter geregeld dan hier qua hierarchie van etnische groepen, allochtonen wordt beter mee omgegaan, hier geen massa's zwarte wijken waar je je bedreigd voelt. Daarnaast is limburg voor het overgrote deel een self-run business, met eigen Universiteit, middelbare scholen die tot de top van het land behoren, dus goede educatie. Daarnaast is het in Limburg tenminste WEL mogelijk om een mooie fietstocht te maken in een heuvelig landschap :D. Dat de criminaliteit hoog ligt is een leuk fabeltje, die je vast van een of andere juppen site gehaald hebt.

hoi

Het is duidelijk dat bij sommigen de spieren sneller groeien dan het verstand. Willen diegenen met een overmaat aan spieren een deel omruilen voor wat verstand? Dan zijn we allemaal geholpen en heb ik van dat laatste nog genoeg over om met iedereen in vrede te kunnen leven:-)

Wat een onzin alsof er in de rest van Nederland geen grote (grotere) concentraties werklozen of criminelen zijn (grote steden...). Ga je die er ook allemaal uitkicken dan? Schop liever het koninkrijk uit Nederland!

't Zijn eigenlijk gewoon belgen.
F**k dat woord. Wij zijn Vlamingen en qua welvaart hoeven we niet onder te doen voor de Nederlanders vriend.

Wat een debiele stelling. Al zouden er veel werklozen zijn dan blijven er altijd nog een hoop factoren over. Limburg is een van de meest toeristisch provincie in Nederland en beschikt over de enige berg in Nederland. Laat de overheid eerst maar lekker gaan puinruimen in Amsterdam en Rotterdam.

Ben zelf ook een limbo, en ik moet zeggen hier genieten van het leven leven. Julie kennen koninginnendag nou wij kennen carnaval en dat is een hele week feest! Ik kan niet zeggen dat het hier zo slecht is hoor! Hier heb je bergen en boven is alles plat. Maar goed ik ga echt nooit meer weg en ik ben trots om een limburger te zijn.

Wat een debiele stelling. Al zouden er veel werklozen zijn dan blijven er altijd nog een hoop factoren over. Limburg is een van de meest toeristisch provincie in Nederland en beschikt over de enige berg in Nederland. Laat de overheid eerst maar lekker gaan puinruimen in Amsterdam en Rotterdam.

groot gelijk!
:thumbs:

Terug
Naar boven