AndroidHealthClinic

Moet Limburg uit het Koninkrijk?

Marky, zit het je nog steeds dwars dat jij mijn uitkering moet betalen ? :D

Als alle Belgische Limburgers naar Nederland uitwijken, dan stijgt het gemiddelde IQ in beide landen. Mooi toch.

wat is er nu weer mis met friesland.

dat bedoel ik, fryslan boppe mofo's.
ik zit btw liever in luxenburg maar goed dat doet er niet toe. :rolleyes:

mensen moeten limburg met rust latten zo dat we verder kunnen met ons geld bomen hahahahahha......DUS LAAT ONS MET RUST ...we hebben het al moeilijk genoeg met Dhr LIERS

Enige die ik over Limburg hoor zeiken zijn Zuid- en Noord-Hollanders. Wat mij opvalt dat mensen uit die provincies is dat ze een te groot ego hebben.

Enige die ik over Limburg hoor zeiken zijn Zuid- en Noord-Hollanders. Wat mij opvalt dat mensen uit die provincies is dat ze een te groot ego hebben.

**** yeah. Brabanders, Hollanders; allemaal hebben ze wat te zeiken, zijn zelf zo gierig als de t*ring. En heb je wel eens iemand uit Noor of Zuid Holland horen praten, moet er zelf van kotsen zowat.

te groot ego wel ja, maar niks daar. Kom vaak zat in Rotterdam en Amsterdam... als dat representatief moet zijn voor Nederland :rolleyes: gooi dan direct een bom op

alles weg behalve zuid-holland :cool:

en heel misschien limburg blijven...ze maken lekkere vlaaien:p

Lim-watte? Oh waar die vlaaien vandaan komen?

Ja weg ermee, vlaaien hier laten!

Tja het zijn een beetje onze Walen. Je verstaat ze niet, ze hebben het niet zo op buitenstaanders en veel levert die provincie niet meer op sinds Nederland niet meer op zware industrie leunt.

Je kan er overigens wel goed fietsen. Net zoals in Wallonie.

mss woon ik te dicht bij gelderland maar hier kun je iedereen gewoon goed verstaan hoor.

Ik weet wel dat ik liever woon waar ik nu woon dan in noord of zuid holland.

Terug
Naar boven