- Waardering
- 447
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als alle Belgische Limburgers naar Nederland uitwijken, dan stijgt het gemiddelde IQ in beide landen. Mooi toch.

Kunnen ook stoppen met het verspillen van al die miljoenen aan de dijken, compenseert zich dan vanzelf. Het strand van Venlo is boemval
.
?

Trying to make friends on the internet, epic failure.
![]()

Trying to make friends on the internet, epic failure.
![]()
.Is me tot nu toe toch vaak zat gelukt hoor
Maar jij bent ook lief hoor *aait over bol![]()
. ( dus ja ik ben van mening veranderd )Enige die ik over Limburg hoor zeiken zijn Zuid- en Noord-Hollanders. Wat mij opvalt dat mensen uit die provincies is dat ze een te groot ego hebben.
gooi dan direct een bom opwat mij betreft blijft alleen noord-holland over alszijnde nederland. De rest van de provincies zijn voor paupers en waarschijnlijk allemaal linksen.![]()
Enige die ik over Limburg hoor zeiken zijn Zuid- en Noord-Hollanders. Wat mij opvalt dat mensen uit die provincies is dat ze een te groot ego hebben.
.Tja het zijn een beetje onze Walen. Je verstaat ze niet, ze hebben het niet zo op buitenstaanders en veel levert die provincie niet meer op sinds Nederland niet meer op zware industrie leunt.
Je kan er overigens wel goed fietsen. Net zoals in Wallonie.