XXL Nutrition

Nieuws Mogelijk verbod op Blood and Honour

Belachelijk dat ze mensen met een andere mening willen verbieden.
Als ze geen andere mensen kwaad doen is er toch geen probleem.
Wij moeten er toch ook mee leven dat de moslims in de koran geloven en de jihad preken.
De laatste 5 keer dat blood en honour in het nieuws was,was het met een optreden er waren nooit problemen dus ik zie geen probleem.

Wij moeten er toch ook mee leven dat de moslims in de koran geloven en de jihad preken.
De laatste 5 keer dat blood en honour in het nieuws was,was het met een optreden er waren nooit problemen dus ik zie geen probleem.

Exact. Wat wil je in godsnaam gaan doen aan denkbeelden? Die neem je niet weg hoor. Zolang niemand zijn vrijheid in 't geding komt, heb je geen andere optie dan de denkbeelden van een ander te accepteren.

De meest recente knokpartij overigens in Nederland welke in het nieuws kwam was ook niet eens de fout van B&H, buurtbewoners hebben getuigd dat het de linkse tegendemonstranten waren die de aanval openden.

JEZUS CHRISTUS

wat een k*tmuziek. Godskolere.

:roflol: en er nog trots op zijn ook nog hehe....

Ik neem aan dat waarde Jordaan ons bij de poot heeft.

Wie wil er zich nu in godsnaam achter zo'n stel wiggers rekenen?

De muzikaliteit van een druipsteen, het intellect van een bus verf en de smaak van de familie Tokkie.

Fap is Free German Workers' Party.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Het zijn net radicale moslims die BH-ers, ook zo opvliegend.

Terug
Naar boven