mtn
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
ook al ben ik 16 ik heb liefde voor mijn vaderland en in wat voor krantenbericht
haha vaderland... x aantal jaar geleden komt hiet een of andere rijke kl***zak die mensen vermoord, verdrijft uit hun woonplaats, onderdrukt, alles plundert en die zegt, "dit land is van mij"
nu word jij 16 jaar geleden geboren, je hebt totaal niet beslist waar, waarom en waneer, je kiest je eigen ouders niet, je huidskleur, "ras", klasse, niets kies je zelf, en je bent trots op het land waar je geboren word? hoe kan jij trots zijn op iets waar je niets voor gedaan hebt, niets voor opgeoffert hebt, niet over hebt beslist, ...?
normale mensen zijn trots op dingen die ze bereiken door hard werk, veel inzet etc, ben je trots op je taal ook? zoja geldt het bovenstaande hier ook voor, leg mij aub eens uit waarom je trots bent op deze dingen, of misschien begrijp je de term trots niet en gebruik je het omdat het blijkbaar "in" is om dit te gebruiken in rechtse kringen, waar het gemiddelde iq dat van een stoel zonder poten is...