Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ook wonen we boven de bakkerij van mijn ouders en door die zoete lucht altijd gaat je tanden ook achteruit.
Al heeft het niets te maken met de zoete geur van taartjes. De lucht in een bakkerij bevat veel zetmeelstof, je ademd in en dit zet zich op je tanden waar het verwerkt word door zuurproducerende bacteriën.. hopla; gaatjes. Ièdere baker heeft dit, 't staat dan ook bekend als bakkerscariësWaarom gebruik je niet ineens schuurpapier? die verwittende tandpasta's zijn stuk voor stuk slecht voor je tanden omdat ze microchristallen bevatten. Deze schuren de buitenste laag van je glazuur der af, waardoor het onderliggende, nog niet verkleurde glazuur zichtbaar word. Helaas is glazuur maar 2-3µm dik, en is het onderliggende dentine donkerder van kleur. zodra je dus genoeg gepoetst hebt om ongeveer half je glazuur weg te krijgen begint het gelige dentine door te schemeren en kan je poetsen wat je wil, verbleken zullen die tandjes niet meer.
Kom ik al als n wijsneus over of moet ik nog harder mijn best gaan doen?
BTW: sensodine is wel goed, tenminste als je niet een fluorloze variant gebruikt![]()

Wit houden is al zo moeilijkScarred rock, is er nog wel een manier om je tanden wit te krijgen (op een goede manier)? Mijn tanden zijn namelijk niet echt mooi wit..
.Ik poets mijn tong en tanden wel regelmatig op de dag.
Als het kan na iedere maaltijd. Ik flos ook iedere dag en gebruik mondwater voor het slapen gaan.
En koop iedere week een nieuwe tandenborstel. Ik heb een tandenborstel tik. Ik weiger langer dan 1 week te poetsen met zo'n ding.

een veneer word ook wel eens n facing genoemd..
Waar heb je dat gelezenNou.. Ik denk dat je optimale verzorgen van je gebit bij de eskimo's moet gaan zoeken... Zij hebben een prima gebit en gebruiken geen tandpasta/tandenborstels.

binnen 10j zijn je tanden dan afgesleten tot aan het tandvlees 
Damn dat facing is niet goedkoop zeg
mischien 800 euro voor je hele gebit
1 Facing composiet 250 €
is dat voor een tand dan? ik bedoel ze praten over 1 facing
Tandheelkunde
Maar bon, ik denk dat mijn motivatie om tandarts te willen worden hierbij wel geïllustreerd is 
lang verhaal, veel moeilijke termen
Hier hou ik't voorlopig bij, als er nog vragen zijn...