XXL Nutrition

Mooiste gyms van de wereld!

Hardcore heeft meer te maken met de mogelijkheden die jij in je gym hebt.. een gym vol met oude troep is niet gelijk hardcore :rolleyes:
Dat klopt. Maar die fancy machines hoeft niet voor mij. Er moet volop de mogelijkheid zijn om met barbells te kunnen trainen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Mooie foto's allemaal! :thumb:

MetroFlex gym, Arlington Texas

Yeah buddy! Light weight!

Gold's Gym Venice.....das gewoon geweldig, en Gold's in Vegas vooral tijdens de Olympia, dan kom je soms nog weleens een deelnemer tegen :)
In nederland is het gewoon sportschool straatweg, daar heeft de tijd gewoon stilgestaan, alles is zwaar en niks mooie apparaatjes, zooitje wat zelf aan mekaar gelast is door de leden zelf.....en de sportschoolhouder is een geweldige vent!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

dat valt dus echt tegen....loopt de hele dag een n*ger met alleen een glitter speedo ofzo aan :eek: echt veel bijzondere grote jongens lopen er niet.

Gold's Gym Venice.....das gewoon geweldig, en Gold's in Vegas vooral tijdens de Olympia, dan kom je soms nog weleens een deelnemer tegen :)
In nederland is het gewoon sportschool straatweg, daar heeft de tijd gewoon stilgestaan, alles is zwaar en niks mooie apparaatjes, zooitje wat zelf aan mekaar gelast is door de leden zelf.....en de sportschoolhouder is een geweldige vent!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

dat valt dus echt tegen....loopt de hele dag een n*ger met alleen een glitter speedo ofzo aan :eek: echt veel bijzondere grote jongens lopen er niet.

Hmm ik had er anders een beeld bij dat daar alle grote jongens hardcore liepen te trainen. Ook Arnold en zijn companen waren daar wel te vinden (zag ik op de youtube filmpjes + pumping iron) ;)

Maar jij bent er blijkbaar geweest dus je zal het weten:)

Hmm ik had er anders een beeld bij dat daar alle grote jongens hardcore liepen te trainen. Ook Arnold en zijn companen waren daar wel te vinden (zag ik op de youtube filmpjes + pumping iron) ;)

Maar jij bent er blijkbaar geweest dus je zal het weten:)

ja heel vroeger trainden ze er maar das niet meer blijkbaar, kan het me ook voorstellen, want het is net een grote apenkooi waar iedereen je staat aan te gapen :eek:
ben er al een paar keer geweest en met de Olympia ben ik er weer, maar train dan wel gewoon in Gold's :)

Absoluut Doherty's 24/7 in the land down under...

lijkt me prachtig een gym die elke dag 24 uur open is...zelfs op zondag :rolleyes:

6a00d8341ca4b653ef011168dad20e970c-800wi.jpg

6a00d8341ca4b653ef011279501d4828a4-800wi.jpg

6a00d8341ca4b653ef011168db28ee970c-800wi.jpg

Meer een health spa (of hoerenkast) maar je zal er waarschijnlijk ook nog wel kunnen trainen. David Bartons Gym & Spa in Miami.

Je zal er wel kunnen trainen :P

Ziet er zeer flex uit iig :)

Terug
Naar boven