Fitness Seller

Mooiste spiegel met androgel

Kunnen we concluderen dat transdermale gels DE beste manier van testosteron vervanging is?

Dus allemaal aan de TRENDFLOW gel?

injecteren geeft als nadeel dat de spiegel minder natuurlijk verloopt heb ik altijd begrepen. Het voordeel van dermals als androgel was juist dat er smorgens een piek ontstond die savond beduidend afnam. Net als in het natuurlijke patroon.

+ ik heb begrepen dat veel van de transdermale producten bio-identiek zijn wat weer allerlei voordelen heeft tov het syntetische

idd.

alleen het is dan maar weer de vraag of trendflow ook daaraan voldoet.

Ik ga het maar gewoon eens proberen denk ik, en kijken of het bevalt
als hrt of gewoon als eeeeindeloze bridge hahahaha.

Houd er wel rekening mee dat kinderen en vrouwelijke personen niet de ingesmeerde plekken moeten aanraken gedurende 8 uur.

Daarom ben ik overgestapt naar injecties.

Houd er wel rekening mee dat kinderen en vrouwelijke personen niet de ingesmeerde plekken moeten aanraken gedurende 8 uur.

Daarom ben ik overgestapt naar injecties.

klopt, heb ergens een verhaal gelezen over een jochie van 4(??) die meerdere malen over langere tijd op pappa's trainingsmatje speelde en in de pubertijd belande..

was er niet zoiets als een patch, net zoals die nicotine lplijsters

is momenteel een studie gaande met proefpersonen in het vu amsterdam naar de besmetting van gel er is nl een soort alcohol product in de gel (weet de naam nu even niet) die nodig is om de porieen open te zetten om de test te laten binnendringen in de huid deze is na een minuut of drie tot vijf vervlogen volgens hun onderzoek zou na een uur bij lichamelijk contact geen besmetting meer mogelijk kunnen zijn omdat de gel zonder die alcoholoplossing zijn werk niet kan doen

is momenteel een studie gaande met proefpersonen in het vu amsterdam naar de besmetting van gel er is nl een soort alcohol product in de gel (weet de naam nu even niet) die nodig is om de porieen open te zetten om de test te laten binnendringen [Afbeelding niet meer beschikbaar]in de huid deze is na een minuut of drie tot vijf vervlogen volgens hun onderzoek zou na een uur bij lichamelijk contact geen besmetting meer mogelijk kunnen zijn omdat de gel zonder die alcoholoplossing zijn werk niet kan doen
Ik wil alleen maar zeggen dat U Androgel mijn leven gered. Het is een prachtige behandeling van man van middelbare leeftijd. Ik hoop dat je dezelfde positieve ervaring die ik had. Er goed uitzien! Onlangs heb ik geprobeerd om een doos van dokteronline.com krijgen. _____________________________________________ Het leven is een istant. Leef elke dag als de laatste

Nee tuurlijk niet
Die van de huisarts heeft een andere werking en zal je testlevel iets verhogen
Deze testo gel is vele malen zwaarder denk ik

Nee tuurlijk niet

Ok dat verschil wist ik dus niet, bedankt Grosje!!
Heeft die van de huisarts nog een beetje zin of helemaal niet?

Nee tuurlijk niet

is net hetzelfde. hoe kom je daar nu op. het enigste verschil is dat die twee bb'ers die trendfow getest hebben, veel meer dan 50 mg per dag gesmeerd hebben. ik weet niet meer hoeveel maar ik denk dat ze 200mg per dag gebruikten. als je dit met androgel of androtiv doet, heb je dezelfde hoeveelheid testosteron in je lijf.

Oke dan zat ik fout
Ik dacht namelijk dat deze gel veeeeel zwaarder was dan die je via je huisarts kan krijgen mits je testlevel extreem laag ligt.
Sorry

Huh Androgel gelijk aan Trendflow?

@Skydirk:

Androlgel:
Samenstelling

Sachets met gel: 25 mg of 50 mg testosteron per 5 gram gel

ff terugrekenen: is of 5 mg/ml of 10 mg/ml

Trendflow

100 mg/ml

Of om aan 100 mg/ml smeerbare Test te komen (los van de opname factor) moet je dus 10 gram (of milliliter) smeren tegenover Trendlow 1 milliliter.

Dus dat het hetzelfde is lijkt mij niet. Trendflow is dus 10 tot 20 x! sterker.

Ik lees over trendflow dat de opgenomen testosteron zo'n 40% is van wat er in de gel zit... Terwijl ik dacht dat bij de verbeterde adrotiv zo'n 10% wordt opgenomen. Ik ben verbaasd dat het verschil zo groot is... Of is 40% echt overdreven?

Iemand een mening?

Terug
Naar boven