AndroidHealthClinic

Moordenaars Bakker allochtoon

Volgens mij waren het afstammelingen van de Moren. Zij waren blijkbaar beledigd door de "Moorkoppen" in zijn winkel.

• Topic Starter Topic Starter
Bewakingscamera's idd..

Maar je kan er tegenwoordig ook gewoon vanuit gaan 9v/d 10x goed :) kan je nog goed geld mee verdienen ;)

'Geertje' schreeuwt net zo hard tot er iemand echt aanstoot aan neemt, er actie op onderneemt en dan kan 'Geertje' weer zeggen : 'Zie je nou wel dat ik gelijk had'. Een beetje als voor een kooi met tralies een leeuw pesten en als die leeuw dan uithaalt de leeuw de schuld geven.

Waar is trouwens uit gebleken dat het hier om allochtone daders gaat? Of gaan we er bij een misdrijf tegenwoordig maar van uit?

heb dat ook nog nergens gelezen. overigens zijn er genoeg nederlanders die op een bewakingscamera ook veel op een getint persoon lijken

Het waren twee personen met een getinte huidskleur.

Deze quote van één van de bewoners daar spreekt anders boekdelen:

Diezelfde Kruiskade was in de jaren vijftig en deels óók nog zestig, een gezellige winkelstraat waar je midden in de nacht onbekommerd doorheen kon lopen. Nu heeft het allochtone gajes de zaak overgenomen. Als geboren en getogen Rotterdam- mer kom ik zeer zelden meer in het centrum en zeker niet op de Kruiskade. Mijn stad is verziekt en vol- komen verpest door BUITENLANDS tuig van de richel, dank zij 4 decennia verrotte politiek van dat zooitje linkse volksverraders!!.

Volgens links zal het wel allemaal meevallen natuurlijk :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Deze quote van één van de bewoners daar spreekt anders boekdelen:

Volgens links zal het wel allemaal meevallen natuurlijk :rolleyes:

Volgens links valt alles mee. Behalve als er 1 groepje lonsdalers word gesignaleerd dan staan ze op hun kop en is ons lander onder druk van extreem rechtse..

Maar van het opstapelende geweld/misdrijven etc van allochtonen word niks gedaan, het word onder stoelen en banken geschoven.

heb dat ook nog nergens gelezen. overigens zijn er genoeg nederlanders die op een bewakingscamera ook veel op een getint persoon lijken

Ja, dat begrijp ik best als je het topic van de superdudes doorneemt. Ze zijn soms nog gekleurder dan een allochtoon. :D

انفرجت أزمة تشكيل حكومة الوحدة الوطنية الفلسطينية بإعلان مصاد

Volgens links valt alles mee. Behalve als er 1 groepje lonsdalers word gesignaleerd dan staan ze op hun kop en is ons lander onder druk van extreem rechtse..

Maar van het opstapelende geweld/misdrijven etc van allochtonen word niks gedaan, het word onder stoelen en banken geschoven.

so true, maar allee he. Struisvogelpolitiek is al jaren toebesteed aan overwegend links tuig, maar ondertussen wel dik miljonair.

Na de 2de wereldoorlog is ons land langzamerhand richting een communistisch heilstaat aan het veranderen, steeds meer overheidbemoeienis, cameratoezicht OVERAL, bemoeienis over wat je met je kind wil doen etc etc etc.

goede opmerking vind ik

Links is de schuld van alle problemen in deze wereld, rechts is de oplosser van deze problemen. Mooi toch als je zo simpel kan denken.

Links is de schuld van alle problemen in deze wereld, rechts is de oplosser van deze problemen. Mooi toch als je zo simpel kan denken.

Links heeft altijd medelijden met allochtonen, verdonk wilde alles wat zich misdroeg eruit sodemieteren (zoals het hoort !!) maar nee zegge die andere we gaan proberen die mensen te helpen.

Vroeger waren het de molukkers die aan het etteren waren totdat ze van hun eigen gemeenschap in gingen grijpen, waarom zie ik dit niet bij moslims gebeuren, waarom zijn het altijd dezelfde die zich gediscrimineerd voelen, ik hoor immers nooit aziaten die dit zeggen.

Tuig is het allemaal.. allemaal het land uit!!! Als het die linkse watjes niet waren dan was Nederland een paradijs :roflol:
Deze sectie zorgd er wel voor dat ik in treurige topics toch kan lachen.. ok.. om de simpelheid van mijn medemens maar ach.. leedvermaak is ook vermaak zeg ik dan altijd.

OT :(

Vroeger waren het de molukkers die aan het etteren waren totdat ze van hun eigen gemeenschap in gingen grijpen, waarom zie ik dit niet bij moslims gebeuren, waarom zijn het altijd dezelfde die zich gediscrimineerd voelen, ik hoor immers nooit aziaten die dit zeggen.

O ja daarom kwam Richard V met een fimpje van Mollukers die de boel verstierde bij een feest in Nijmegen. O ja en 1 keer per jaar komen er van die goed opgevoede Molukkers naar Den Haag om te gaan rellen.

Ja de gemeenschap grijpt in ja hoor. Je moet niet zoveel Donald Ducks lezen.

O ja daarom kwam Richard V met een fimpje van Mollukers die de boel verstierde bij een feest in Nijmegen. O ja en 1 keer per jaar komen er van die goed opgevoede Molukkers naar Den Haag om te gaan rellen.

Ja de gemeenschap grijpt in ja hoor. Je moet niet zoveel Donald Ducks lezen.

Volgens mij heb je dat filmpje anders niet goed bekeken, want daarin zag je duidelijk dat de oudere Molukkers de boel probeerde te sussen.

Net zoals veel Marokkaanse ouderen dat doen. Er zijn ook een soort van burgerwachten door Marokkaanse vaders opgericht die een oogje in het zeil houden in bepaalde buurten. Link.

Overigens die Molukkers die kwamen rellen kwamen buiten Nijmegen weg. In dat filmpje dat RichardV toen poste. Net zoals heel veel van die hooligans die liepen te rellen afgelopen week in Utrecht. Dat is precies hetzelfde verhaal, daar kwamen ook grote groepen jongeren van buitenaf naar de wijk Ondiep om te rellen. En daar waren ook heel erg veel blanken bij hoor.

Terug
Naar boven