Fitness Seller

Moordenaars Bakker allochtoon

Links is de schuld van alle problemen in deze wereld, rechts is de oplosser van deze problemen. Mooi toch als je zo simpel kan denken.
Idd onzin om zo te denken, je kan beter denken in oplossingen zonder aan je achterban (links of rechts) te denken. Dus gewoon kiezen wat er voor een bepaald probleem de beste oplossing is voor iedereen (hoewel je natuurlijk nooit iedereen 100% tevreden kan maken).

Volgens mij heb je dat filmpje anders niet goed bekeken, want daarin zag je duidelijk dat de oudere Molukkers de boel probeerde te sussen.

Net zoals veel Marokkaanse ouderen dat doen. Er zijn ook een soort van burgerwachten door Marokkaanse vaders opgericht die een oogje in het zeil houden in bepaalde buurten. Link.

Overigens die Molukkers die kwamen rellen kwamen buiten Nijmegen weg. In dat filmpje dat RichardV toen poste. Net zoals heel veel van die hooligans die liepen te rellen afgelopen week in Utrecht. Dat is precies hetzelfde verhaal, daar kwamen ook grote groepen jongeren van buitenaf naar de wijk Ondiep om te rellen. En daar waren ook heel erg veel blanken bij hoor.

Niks meer aan toe te voegen :thumbs:

Als een vooroordeel iedere keer bevestigd wordt, is het dan nog een vooroordeel? ;)

Ik wacht nog steeds op leuke cijfertjes die aangeven dat het in die buurt/stad/streek juist heééél erg meevalt met allochtonen en geweld en meer van die leuke berekeningen. :rolleyes:

DBC ik vind je met de dag sterker worden in je discussies.... Een politieke partij???

DBC ik vind je met de dag sterker worden in je discussies.... Een politieke partij???

Is al vaker aan bod geweest. Maar zit ik erop te wachten om de graft*kken adem van Femke te ruiken en gedemoniseerd te worden door politiek-correcte (lees bange) politici? Nah. Ik geef m'n mening en that's it.
Een mening die gebaseerd is op praktijkervaring, niet op Parkervullingen.

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ga huilen joh stelletje wankers

vroeger waren het de molukkers die aan het etteren waren totdat ze van hun eigen gemeenschap in gingen grijpen, waarom zie ik dit niet bij moslims gebeuren, waarom zijn het altijd dezelfde die zich gediscrimineerd voelen, ik hoor immers nooit aziaten die dit ze

Peeeeeeh lease:roflol:
Praat geen poep over zaken waar je geen verstand van hebt

Spiertje moest rennen voor Molukkers :roflol: j/k kerel. ****ers rellen bijna ieder jaar weer in Den Haag, ook vrij kansloos.

Molukse gangrape, maak je ook niet iedere dag mee.

Terug
Naar boven