XXL Nutrition

Morgen effe naar de dokter

Ja hoeveel kost zo'n onderzoek nou eigenlijk. Zal niet bepaald el cheapo zijn.

Ik had het ook, mijn huisarts wilde in eerste instantie ook niet meewerken aan een bloedtest. Ik heb hem uitgelegd dat ik al ruim 2 jaar bezig was met de materie en er presentaties op school over gehouden had en vastberaden was te gaan kuren. Dus de bloedtest was geen probleem.

Een 6 maanden na mijn nakuur bezocht ik de huisarts maar weer eens om te vragen of ik een bloedtest mocht doen om te kijken hoe ik hersteld was.

Hier wilde hij niet aan meewerken ''1 keer is tot daar aantoe maar ik ga niet meewerken jou gezondheid naar de klote te helpen'' dus ik zei dat het alleen maar was om te kijken hoe ik hersteld was. Maar hij zei dat ik het kon vergeten, en beter een andere huisarts kon zoeken of een sportarts. Ik gaf hem duidelijk aan dat ik al vanaf kleinsafaan bij hem zit en het een goede huisarts vind dus dat ik absoluut niet zou switchen.

Ik vertelde hem ook dat hij nergens voor verantwoordelijk is omdat ik zelf de keuze maak om te kuren alleen dat ik op een zo veilig mogelijke manier te werk wil gaan.

Uiteindelijk heeft hij het formulier ingevuld voor mij en heb ik gewoon een 2e bloedtest gedaan.

sanniejj zei:
Ja hoeveel kost zo'n onderzoek nou eigenlijk. Zal niet bepaald el cheapo zijn.

Slim S1+ kuren zonder eerst een bloedtest te doen, je bent absoluut niet met je hormonen bezig ofzo.

Dit bedoel ik nou dat mensen pro hormonen als een speeltje zien :(

*zucht

Heren, svp niet op de man spelen en trollen. Persoonlijke oorlogjes worden via PM uitgevochten, niet op het forum.

MrJ zei:
*zucht

Heren, svp niet op de man spelen en trollen. Persoonlijke oorlogjes worden via PM uitgevochten, niet op het forum.

MrJ beste moraalridder sinds je mod bent geworden ben je enorm verandert, er kan geen lolletje af en je denkt dat je in je eentje heel dbb moet modereren. Bedoel er niks negatiefs mee verder. Wat ik als replay geef op sannie zijn post heb ik ook vaak genoeg tegen andere gebruikers gezegd, namelijk dat ik vind dat er onverstandig omgegaan wordt met ph's

Vanwege een eerder conflict moet ik nu zijn ballen gaan likken ofzo. Ik geef mijn mening naar iedereen zoals ik die geven wil.

Bovenstaande reactie op sannie is dan ook niet als een wraak of wat dan ook bedoeld

MrJ je vraagt me me sig te veranderen omdat die JOU niet bevalt want van admin of een ander heb ik er niks van gehoord en gezien je moderator bent van steroiden en admin toch een soort algemene mod functie heeft zou het me passender lijken als hij mij dit zou vragen, so what no problem die heb ik verandert maar om dan nu sannie zijn ballen te gaan likken NO WAY.

Juriaan zei:
MrJ beste moraalridder sinds je mod bent geworden ben je enorm verandert, er kan geen lolletje af en je denkt dat je in je eentje heel dbb moet modereren. Bedoel er niks negatiefs mee verder. Wat ik als replay geef op sannie zijn post heb ik ook vaak genoeg tegen andere gebruikers gezegd, namelijk dat ik vind dat er onverstandig omgegaan wordt met ph's

Vanwege een eerder conflict moet ik nu zijn ballen gaan likken ofzo. Ik geef mijn mening naar iedereen zoals ik die geven wil.

Bovenstaande reactie op sannie is dan ook niet als een wraak of wat dan ook bedoeld

MrJ je vraagt me me sig te veranderen omdat die JOU niet bevalt want van admin of een ander heb ik er niks van gehoord en gezien je moderator bent van steroiden en admin toch een soort algemene mod functie heeft zou het me passender lijken als hij mij dit zou vragen, so what no problem die heb ik verandert maar om dan nu sannie zijn ballen te gaan likken NO WAY.
Haal ff diep adem... ff stoom afblazen ;)

Je zit hier voor de lol joh.. niet alles zo serieus nemen wat je kant op komt..

Juriaan zei:

En kunnen bij mij zat lolletjes af, dan moet je beter mijn postgeschiedenis lezen. Alleen op sommige punten heb ik een voorbeeldfunctie. Zeker in dit subforum nu.

Dat je zo reageert is wel weer typerend voor jou. Het is niet de eerste keer dat je met andere users in conflict komt namelijk. Daarom heb je meteen al alle schijn tegen je, en krijg je niet meer zo snel het voordeel van de twijfel.

Je kan dus nu wel heel zielig lopen gaan doen, maar je weet dondersgoed dat je met zulke posts niets positiefs inbrengt en alleen maar een relletje kan starten. Daarom vraag ik iedereen (dat betekend dus niet alleen Juriaan, maar ook anderen die erop zouden kunnen reageren) ontopic te blijven. Dat jij het meteen als een persoonlijke aanval opvat zegt meer over jou intenties met die post, dan mijn 'oproepje'. "Wie de schoen past..."

En daar ga je (weer) de mist in. Ik heb je opruiende signature gezien, en doorgesproken met anderen. We waren het erover eens dat die weg moest omdat het de sfeer niet ten goede zou gaan komen. Dus of ik je dat dan vriendelijk verzoek via een PM, of een ander maakt dus geen fl**ker uit.

Er wordt jou ook niet gevraagd iemands ballen te gaan likken, maar is een beetje normaal meedoen en niet zo snel ruzie krijgen met anderen teveel gevraagd?

Want wat heb je nu bereikt met deze post? Helemaal niets. Je zat er op alle punten naast en je onderschrijft alleen maar dat jezelf een niet makkelijk persoon bent. Dit ondermeer omdat je niet eens het fatsoen hebt om het via PM te spelen. Kennelijk speel je liever op het forum, en op de man. En daarvan is niemand ooit beter geworden.

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Dat je zo reageert is wel weer typerend voor jou.

Tuurlijk want als jur een keer een conflict met andere members heeft wordt ie daar meteen op afgerekend. Voor dbb bestond en T nog op sportvoed.pag.nl prikbord poste, postte ik daar al. Toen dbb net bestond was ik hier al geregistreerd en post ik hier. en dan durf jij te zeggen dat het ''WEER typerend voor mij is'' terwijl ik in al die tijd 1 keer een hoog opgelopen akkfietje met een member heb gehad. Waar is het respect dan he?

MrJ zei:
Het is niet de eerste keer dat je met andere users in conflict komt namelijk. Daarom heb je meteen al alle schijn tegen je, en krijg je niet meer zo snel het voordeel van de twijfel.

Een keer een hoogoplopend akkefietje gehad en daar wordt je meteen op afgerekend maar zie verhaal hierboven.

Zie reactie hierboven

MrJ zei:
Je kan dus nu wel heel zielig lopen gaan doen, maar je weet dondersgoed dat je met zulke posts niets positiefs inbrengt en alleen maar een relletje kan starten.

Zielig ik doe nergens ik geef alleen mijn mening of is dat verboden? Als iemand zielig doet ben jij het door een vooroordeel te trekken dat ik het puur op sannie gericht heb terwijl dit niet het geval is in deze post (zie mijn REPLY op bassD) ga je me daar dan ook voor op me fl**ker geven?

MrJ zei:
Daarom vraag ik iedereen (dat betekend dus niet alleen Juriaan, maar ook anderen die erop zouden kunnen reageren) ontopic te blijven. Dat jij het meteen als een persoonlijke aanval opvat zegt meer over jou intenties met die post, dan mijn 'oproepje'. "Wie de schoen past..."

Met andere woorden Juriaan ik beveel jou wat je wel en niet mag doen ik zeg wat er gebeurt en je luistert maar naar me zo niet dan krijg je een ban. Gaat het zo in ze werk dan? Waarschijnlijk worden dan al mijn posts geedit hierboven en mysterieus gedaan over mijn ban omdat ik slechts mijn mening gaf.

Mij part maak je hier een aparte topic van, maar als je je stoute schoentjes aan wilt trekken is het niet anders

MrJ zei:
En daar ga je (weer) de mist in. Ik heb je opruiende signature gezien, en doorgesproken met anderen. We waren het erover eens dat die weg moest omdat het de sfeer niet ten goede zou gaan komen. Dus of ik je dat dan vriendelijk verzoek via een PM, of een ander maakt dus geen fl**ker uit.

Er wordt jou ook niet gevraagd iemands ballen te gaan likken, maar is een beetje normaal meedoen en niet zo snel ruzie krijgen met anderen teveel gevraagd?

Want wat heb je nu bereikt met deze post? Helemaal niets. Je zat er op alle punten naast en je onderschrijft alleen maar dat jezelf een niet makkelijk persoon bent. Dit ondermeer omdat je niet eens het fatsoen hebt om het via PM te spelen. Kennelijk speel je liever op het forum, en op de man. En daarvan is niemand ooit beter geworden.

Over fatsoen gesproken, jij zet ZUCHT boven mijn reply die nooit vijandig bedoeld is en als ieman JOU de MODERATOR tegengas geeft dmv nomale argumenten ga je meteen zeggen dat ie zielig is etc.

Je had minimaal kunnen zeggen dat je ernaast zat.

Heb een zeer nette PM van eric gehad ivm mijn signature, oke was beetje sarcastich maar sannie heeft geen 1 waarschuwing of wat gehad toen hij zonder enige reden zat te zeiken dat ik een zelfmoordromp had etc.

Maar ja jur zal wel weer slap lullen

Juriaan zei:
Tuurlijk want als jur een keer een conflict met andere members heeft wordt ie daar meteen op afgerekend. Voor dbb bestond en T nog op sportvoed.pag.nl prikbord poste, postte ik daar al. Toen dbb net bestond was ik hier al geregistreerd en post ik hier. en dan durf jij te zeggen dat het ''WEER typerend voor mij is'' terwijl ik in al die tijd 1 keer een hoog opgelopen akkfietje met een member heb gehad. Waar is het respect dan he?

Je kreeg het in dat topic met meerdere aan de stok waarop jij besloot even sabatical te gaan. En wat heeft dat nu weer met respect te maken? Toon jij respect tegenover mij door meteen met je moraalridder te beginnen?

Zie reactie hierboven

Zielig ik doe nergens ik geef alleen mijn mening of is dat verboden? Als iemand zielig doet ben jij het door een vooroordeel te trekken dat ik het puur op sannie gericht heb terwijl dit niet het geval is in deze post (zie mijn REPLY op bassD) ga je me daar dan ook voor op me fl**ker geven?

Waarom vat je het dan persoonlijk op als er gevraagd wordt het niet uit de hand te laten lopen? Dat geld voor iedereen. Als je niets 'mis' had gedaan had je ook niet meteen zo fel te hoeven te reageren.

Met dit 'ga je me daar dan ook voor op me fl**ker geven?" probeer je weer in de slachtofferrol te kruipen? Niemand wil jou op je fl**ker geven hoor. *Newsflash! --> Niet alles draait om jou persoontje, sorry.

Met andere woorden Juriaan ik beveel jou wat je wel en niet mag doen ik zeg wat er gebeurt en je luistert maar naar me zo niet dan krijg je een ban. Gaat het zo in ze werk dan? Waarschijnlijk worden dan al mijn posts geedit hierboven en mysterieus gedaan over mijn ban omdat ik slechts mijn mening gaf.

Mij part maak je hier een aparte topic van, maar als je je stoute schoentjes aan wilt trekken is het niet anders

1) Ik heb niets te bevelen. Ik kan dingen verzoeken meer niet.

2) Dat je uberhaupt denkt dat ik je posts ga editten en je ga bannen om zoiets is zowel lachwekkend als beledigend. Waar zie je me voor aan ofzo?

Over fatsoen gesproken, jij zet ZUCHT boven mijn reply die nooit vijandig bedoeld is en als ieman JOU de MODERATOR tegengas geeft dmv nomale argumenten ga je meteen zeggen dat ie zielig is etc.

1) Die reply was nogmaals in z'n algemeenheid bedoeld.

2) Jij zet toch echt zelf de toon door te openen met je 'moraalridder'. Actie = -reactie. Bovendien speelde ik op je post dat die zielig is, en niet jouw persoontje.

Je had minimaal kunnen zeggen dat je ernaast zat.

Waarnaast? Ik heb niemand beschuldigd. Dat jij het meteen jezelf ze aantrekt kan ik niets tegen doen. Als ik ergens naast zal zitten geef ik dat absoluut toe. Helaas is dat niet het geval.

Heb een zeer nette PM van eric gehad ivm mijn signature, oke was beetje sarcastich maar sannie heeft geen 1 waarschuwing of wat gehad toen hij zonder enige reden zat te zeiken dat ik een zelfmoordromp had etc.

Maar ja jur zal wel weer slap lullen

En ik heb je geen nette PM gestuurd?! Ik heb het ook gewoon normaal gebracht, eigenlijk je zelfs gewoon aardig verzocht, niet gedwongen, deze te veranderen.

Als ik Sanniejj zo'n post had zien maken had ik hem er ook op aangesproken. Ik heb helemaal niets gezien van dat allemaal, dus nu lul je idd erg slap door indirect te beweren dat ik nu 'tegen' je ben ofzo.

Dus chill out en trek sommige dingen niet zo snel persoonlijk aan. Dat is helemaal nergens voor nodig. :)

Laatst bewerkt:
ik dacht dat het over bloedonderzoeken ging???

mijn arts wilde wel nier en leverfunctie etc. doen alleen het test gehalte niet omdat dit schijnbaar te duur was. het vreemde vind ik dat ik niet kuur en dus niet mag laten testen terwijl dit volgens mij als ik wel kuurde wel zou mogen, dat is een beetje mijn probleem hiermee......

Was ook wel de bedoeling maar ik durf niet meer te posten :D

Hehe, de censuur begint eindelijk z'n vruchten af te werpen. T kan tevreden zijn!

:P

Als ik terugkom van trainen delete ik al je posts wel ok? ;)

MrJ zei:
Hehe, de censuur begint eindelijk z'n vruchten af te werpen. T kan tevreden zijn!

:P

Als ik terugkom van trainen delete ik al je posts wel ok? ;)

Goed idee dan heb ik nog meer reden om nog meer te posten :D

Kom je daarna trouwens nog even langs me voor een bitchslap :whip:

• Topic Starter Topic Starter
ben nou wel benieuwd wat er in je sig stond jur ! :) pm

hoeveel koste die onderzoek nou dan ??

Juriaan zei:
Goed idee dan heb ik nog meer reden om nog meer te posten :D

Kom je daarna trouwens nog even langs me voor een bitchslap :whip:

Zal ik hem daar maar posten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk, als je een bloedtest aanvraagt voor wat dan ook, dan geven ze je een formulier mee en ze kruisen daarop vakjes aan waarop je getest moet worden, zeg desnoods dat het om een soa gaat, daarna moet je met de formulier naar het bloedprik gedeelte, en onderweg kan je al die andere dingetjes aankruisen die je getset wil hebben, de uitslag hoor je vanzelf wel.

europeman zei:
kijk, als je een bloedtest aanvraagt voor wat dan ook, dan geven ze je een formulier mee en ze kruisen daarop vakjes aan waarop je getest moet worden, zeg desnoods dat het om een soa gaat, daarna moet je met de formulier naar het bloedprik gedeelte, en onderweg kan je al die andere dingetjes aankruisen die je getset wil hebben, de uitslag hoor je vanzelf wel.

via je huisarts en mijne was pissed off toen die zag ik dat zelf creatief bezig was geweest.

Eigenlijk wel logisch aan 1 kant. De huisartsen nemen qua voeding alles van de voedingsraad over, en zo zijn er nog meer voorschriften die de huisarts klinklang zomaar overnemen, o.a wat betreft diensten verlenen aan patienten m.b.t steroiden gebruik. Maar zoals Soul al zei, switchen van huisarts gaat heel moelijk hier in Nederland! Dus moet je maar net het geluk hebben dat je eigen huisarts mee wil werken.

Overigens was een kennis van me vorig jaar bij zijn huidsarts geweest voor een middeltje tegen acne dat hij opgelopen had met creatine, kreeg hij te horen dat hij i.pv creatine ook gewoon een aantal keer per week biefstuk kon consumeren. :rolleyes:

Terug
Naar boven