Fitness Seller

Moskee wil deel bonus topman Essent

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Nu bekend is geworden dat de Essent-Topman Michiel Boersma een deel van zijn bonus aan een goed doel zal schenken, hebben diverse stichtingen en organisaties bij Essent een verzoek ingediend voor het geld. Ook het bestuur van de Marokkaanse moskee in Oosterhout hoopt op een deel van de bonus.

Dat heeft bestuurslid Soliman Chahid van de Stichting Moskee Almohsinin tegenover BN/De Stem laten weten. Namens het moskeebestuur heeft hij een brief naar hem gestuurd. Hij hoopt dat de topman een bijdrage voor de bouw van een nieuwe moskee in Oosterhout wil leveren.

Volgens Chahid is zijn stichting maar een non-profit organisatie die als doel heeft mensen bij te staan en te begeleiden om hun draai te vinden in de samenleving. "Wij staan voor het bevorderen van het wederzijdse begrip tussen moslims en niet-moslims in Oosterhout", aldus Chahid.

Een maand geleden werd bekend dat de topman van Nuon een riante salarisstijging had ontvangen. Directeur Ludo van Halderen werd met zijn beloning van 1,4 miljoen euro één van de best betaalde bestuurders in de publieke sector in Nederland. Twee weken later werd bekend dat de Essent-topman nog meer verdiende. Over beide beloningen ontstond veel ophef. Boersma weigerde in eerste instantie zijn bonus in te leveren. Nu heeft hij toch besloten om een deel te doneren aan een goed doel, een bedrag van 80.000 euro.

Bron: BN/De Stem

DUS.. ga ik ook maar even schrijven! :D

Voor de bouw van een nieuwe moskee :S ; Moet je in Marokko eens proberen: een kerk opzetten!

Inderdaad ja :D. Laat de discussie maar weer beginnen :).

Nog een nieuw haathuis :D

Bwa is niet zo erg. een nieuwe moskee = een nieuwe schietschijf :devil:

Diegenen die voorstander zijn van dit voorstel moeten ze gelijk terugsturen naar eigen land!
Een moskee is geen goed doel er worden alleen maar kwalijke dingen besproken laten we het zo zeggen een moskee is een GOED DOELWIT mwuhahaha :D

Volgens Chahid is zijn stichting maar een non-profit organisatie die als doel heeft mensen bij te staan en te begeleiden om hun draai te vinden in de samenleving."

om ze op te leiden tot zelfmoord machines zeker! als jij godver je dak een beetje wil verhogen of een aanbouw bij je huis ben je jaren bezig om de vergunning rond te krijgen of ze zeggen het past niet in het straat beeld... :eek: en die gasten willen maar moskees bouwen die dingen zien er godver niet uit en het grootste tuig word erin opgeleid!

die dingen zijn een gevaar voor de samenleving! :mad:

Het geld is beter bestemd voor

a verzorging van ouderen ( personeel daarvan aantrekken en ik doel dan op eigen volk )
b de armoede in NL proberen te bestrijden en armoe in NL is er wel degelijk!
En wat er verder mee gebeurt kan mij niks schelen punt a en b eerst maar eens!
En wat er dan over is naar de buitenlanders ( om ze het land uit te helpen anders niks )

ReyMysterio zei:
Het geld is beter bestemd voor

a verzorging van ouderen ( personeel daarvan aantrekken en ik doel dan op eigen volk )
b de armoede in NL proberen te bestrijden en armoe in NL is er wel degelijk!
En wat er verder mee gebeurt kan mij niks schelen punt a en b eerst maar eens!
En wat er dan over is naar de buitenlanders ( om ze het land uit te helpen anders niks )

Als je geld gaat geven los je niets op, die mensen maken het geld op en gaan weer met het handje staan... Er wordt al jaren geld gepompt in de gezondheidszorg en gaat het er op vooruit? Dacht het niet... en zo is het oko met armoe.

je kan het allicht vragen; zou ik ook gedaan hebben. Waar ik me meer kwaad over maak: zo'n bobo verdient over de rug van normale werknemers miljoenen per jaar extra, maar geeft slechts 80.000 weg. Big ****ing deal! Hoeveel werknemers zouden er ontslagen zijn om de rest van zn bonussen te kunnen betalen??

voor een nieuwe moskee, is ter compensatie van de in de fik gevlogen scholen etc.

Spontanius Combustion!

opzouten met die moskee... laat ze maar wat aan de infrastructuur van nl doen moskees genoeg hiero !

ik concludeer hier weer RASSENHAAT.

Klinkt toch goed de ideeen van die moskee?

Dus, de moskee vraagt geld aan topman... nieuwswaarde mijn lul? ???

Geld voor een moskee, hij zou t weggeven aan een goed doel. Kan iemand iets goeds zeggen over een moskee?? Nou ik niet!!
Het is pure horizon vervuiling!!:eek:

Ze staan voor het bevorderen van wederzijdsbegrip. Nou ik weet niet, ze begrijpen niet eens dat wij nederlanders t leuk vinden om vrouwen in bikini zien of beter naakt!!
Nee dan gaan ze hun vrouw zon tent aan doen nou daar begrijp ik niks van hoor!! Wie wel? ???

:D :D :D

Terug
Naar boven