XXL Nutrition

Moskee wil deel bonus topman Essent

dj_phreak zei:
maar geeft slechts 80.000 weg. Big ****ing deal!

Wat nou de grap is van dit 'grootse' gebaar is dat die graaier dit bij zijn belastingaangifte kan opgeven als gift en hij er een heeeel leuke aftrekpost (lees: belastingrestitutie) voor terug heeft :toilet:

Conclusie: hij geeft 80.000 weg en krijgt er ongeveer 40.000 weer terug van ons allemaal. Dus echt een ****ING DEAL :D

Mars zei:
ik concludeer hier weer RASSENHAAT.

[sarcasm] Idd, stigmatisering! Al die racisten hier zijn de voedingsbodem voor moslimterrorisme. Het is de schuld van de ongelovige varkens! [/sarcasm]

Parasieten zijn het, als er wat te halen valt staan ze vooraan. Maar als het op intergreren aankomt zijn ze nog te beflikkerd om een handje te geven. :mad: :splat: :grumble:

Meccanicc zei:
Parasieten zijn het, als er wat te halen valt staan ze vooraan. Maar als het op intergreren aankomt zijn ze nog te beflikkerd om een handje te geven. :mad: :splat: :grumble:

Ik vind het altijd wel grappig als iemand over integreren zeikt, terwijl de persoon in kwestie het woord niet eens kan spellen. Helemaal grappig als hij dan door een allochtoon wordt verbeterd :D

Ach, ik maak het allochtonen graag naar hun zin.....

Shit ik had gehoopt op een meer verontwaardigde reactie :grumble:

Sja jammer.... ik ga hier verder niet moeilijk over doen het is niet meer dan een simpel tikfoutje... Maarja........

Ik zal de beste man ook een brief sturen.

Woon nu best leuk, maar zou graag in een groter huis wonen met zwembad, etc.

Lijkt me wel terecht als die beste kerel dat zou financieren.

Uiteraaaaaard volledig non-profit !

Oftewel: wat een onzin, bijna pijnlijk ironisch hoe ze bij zo een kerel bedelen om geld om hem daarna in een onverstaanbaar gebed, behorend tot een volk dat puur uit varkeren en dommen bestaat, te verketteren en te verkondigen nietsssss met dit soort mensen te maken willen hebben.

sanniejj zei:
[sarcasm] Idd, stigmatisering! Al die racisten hier zijn de voedingsbodem voor moslimterrorisme. Het is de schuld van de ongelovige varkens! [/sarcasm]

die ongelovige varkens waren hier anders wel eerder en hebben een land opgebouwd! wanneer je in een ander land te gast bent of sterker nog er gaat wonen heb je je maar aan te passen aan de omgeving...heel simpel! en het aller belangrijkste is nog

GRONDWET STAAT BOVEN GELOOF! en die schrijft
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

nou kan er hier gelijk wel weer een gaan roepen dat we hier aan rassenhaat zitten te doen maar wat doen hun dan?! alles en iedereen die allah in de weg staat moet opgeruimd worden en om nog maar te zwijgen over wat ze van Joden vinden.... :cool:

Goed punt kees...
Alleen sanniej (degene die je geciteerd hebt) bedoelt het sarcastisch

Heel toepasselijk ALLAaf ALLAaf ALLAaf :D

sorry sanniejj zat me ff een beetje op te winden man! zo had k m nie bekeken :o

Ik geef die mensen groot gelijk.

Nederland, het land van geef en gratis.

Ik ga ook een aanvraag indienen :D

Terug
Naar boven