Fitness Seller

Moskeeën in ban van radicale moslimgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
ROTTERDAM - De twee grootste moskee-eigenaren van ons land staan onder invloed van de Moslim Broederschapbeweging waaruit diverse terreurorganisaties zijn voortgekomen.

Het gaat om de Essalammoskee, waaraan de laatste hand wordt gelegd in Rotterdam, en de veelbesproken Westermoskee die volgens plan in Amsterdam moet komen. Beide moskeeën verrijzen onder het toeziend oog van kopstukken van de fundamentalistische Moslim Broederschap in Europa. Dit blijkt uit onderzoek van De Telegraaf. De beweging ijvert voor islamitische wereldoverheersing en is een bron van terrorisme.

Zo zijn de Palestijnse Hamas, de Egyptische islamitische jihad én Al-Qaeda ontsproten aan de Broederschap.
In het bestuur van de Rotterdamse Essalammoskee bevindt zich een kopstuk van de Europe Trust, de financiële instelling van moslimbroeders. De sponsor van het gebedshuis, een sjeik uit Doebai, steunt ook een Broederschapideoloog, die zelfmoordaanslagen legitimeert.

De Westermoskee komt als onderdeel van de Turkse organisatie Milli Görüs in de greep van de topman van de Duitse Moslim Broederschap-afdeling. Deze krijgt het beheer over de moskee. Hij zit ook in de top van Europe Trust.

Ik ben dat gelul over radicale moslims in nederland helemaal beu. Wanneer doen die gasten nou eens wat? Het lijken wel ufo's, iedereen lult erover maar niemand ziet er wat van. En de moord op Theo van Gogh telt niet mee want dat was een dikke hufter.

Zullen we pas weer een radicale moslim topic openen als ze het CS van Amsterdam hebben opgeblazen?

Hier uit blijkt maar weer eens, hoe de boel hier in elkaar zit.
Moskeen onder toezicht, dat lijkt mij het beste, en willen ze hier niet aan meewerken, sluiten die hap!

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik je es een geheimpje vertellen? Radicale baarden bestaan helemaal niet.
In Tel Aviv zijn grote filmstudio's waar ze alles in scène zetten.
Ze lachen zich te pletter om onze oplettendheid.

Ze zijn van plan zulke Imamwood-studio's ook in Europa te gaan bouwen om de distributie van nep-radicalen sneller te laten verlopen. En wij trappen er allemaal in.

Dom dom dom! :p

Slaap lekka! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven