Fitness Seller

Moslim ontloopt cel door gebedsplicht

propaganda

Ik denk dat ik me ook maar snel tot de islam ga bekeren voordat ik veroordeeld word voor godslastering of zo. :mad:

Tja,kan er maar een ding op zeggen"zucht :spaz:

Dat ze hier in Nederland het geloof maar afschaffen. En dan heb ik het over al het geloof. (Islam, Christendom, etc.)

Daar wordt toch niemand beter van. (Alleen de mensen die in de Islam geloven volgens mij)

Wordt weer eens tijd dat er lijfstraffen en de doodstraf wordt ingevoerd!! :D

heeft het nog zin om in te gaan tegen zulke dingen?
het heeft imo in deze zaak niks met racisme te maken maar het gaat me puur om het principe, een westerling moet ook niet komen aandraven met "ik kan niet want ik moet bidden" want dan heeft ie de grote kans dat hij dubbel wordt uitgelachen en als gek wordt aanschouwd
iedereen gelijk voor de wet

mij geen probleem als ze er een algemene wet van maken, maar dit mag gewoon niet enkel en alleen voor de moslim-godsdienst gelden.

Ik ben het met je eens hoor Santoz... omdat je moslim bent wordt je nu opeens voorgetrokken. Positieve discriminatie, my ass! Er wordt met twee maten gemeten en daar hou ik echt niet van!
Een gebedsruimte op scholen voor moslims? Hou toch op!!! Ze drinken meer bier dan ik en noemen zichzelf die-hard moslim, ga toch weg.
Als er een gebedsruimte in de kantine van een bedrijf komt, wil ik een peeskamertje ;) Dat is MIJN behoefte :P

Ze zijn te gast in Nederland en horen zich aan te passen aan de nederlandse regels!
Geen uitzonderingen daar gelaten Nederland is christelijk, gereformeerd,protestants etc,etc en nu word de Moslim hier ook gezien als een geloof?
Een geloof die niet te volgen is in de nederlandse Taal zouden ze moeten verbieden al meerdere malen is bewezen wat er word verkondigt met de Islam en dat is geen heb uw blanke Nederlandse buur lief!

Terug
Naar boven