XXL Nutrition

Motivatie Video Ideëen!

BicepM

Competitive Bodybuilder
Waardering
171
Lengte
1m74
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Beste dames en heren,

(Excuses voor een misschien misplaatste locatie voor dit topic)
Maar goed, even het volgende.

Ik wil graag wat meer motivatie video's maken.
Hoe dit gedaan wordt is gesneden koek dus daar hoef ik geen hulp bij..

Wat ik graag wil weten is, wat voor motivatie video's zijn er gewenst?
En welke audio zouden jullie hier graag onder willen zien?
Mijn eerste idee voor een volgende motivatie video is een video als tribute over ''Phil heath''
En een video algemeen over ''bodybuilding''

Om een beetje bekendheid te krijgen in het maken van dit soort dingen heb ik een korte intro getekend met onderschrift ''BicepM''
Dit kleine stukje intro is hier te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=_V5s...xt=C3d9c669UDOEgsToPDskJcYnuEopt-68jnGv1rJhDi

Note: Youtube doet gaar en snijdt 1 seconde van die intro af, maar het moet maar even zo..
De volledige is hier te downloaden:
[Link niet meer beschikbaar]

Graag wat feedback over deze intro. (Ik weet dat de arm in stilstaande positie niet helemaal klopt, maar het gaat om de snelheid waarmee deze voorbij komt! (Dan valt het niet op)

Alvast bedankt voor de feedback!

Groetjes,

Mark.

ik zei het al tegen je ... de nieuwe zhasni :P

en uuuuh ... goed harde hardstyle zou er ook wel eens onder kunnen :D

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen kan gewoon wat nummers posten, kan ik uitzoeken wat er bij past :cool:

Ik ga even voor je kijken, btw mooie in Biceps M kheb nog wel een mooie hardcoresample in me hoofd die je denk wel kan gebruiken :) tis een soort intro waarop je op het laatst hoort van : how a man became a king maar op een manier dat als ik er al aan denk kippevel krijg :P je hoort het van me zodra die naar binnenschiet

Lijkt me interessant! :D
De rest ook bedankt, karma on the way! :)

Probeer de muziek en de clips ook met elkaar te laten matchen, dat het gelijk loopt met de maat van de muziek. If you get what i mean.

En kwa muziek is denk ik de rock achtige kan het beste, somige dubstep nummer gaan ook nog wel maar denk dat hardstyle/core weer te word.

Probeer de muziek en de clips ook met elkaar te laten matchen, dat het gelijk loopt met de maat van de muziek. If you get what i mean.

En kwa muziek is denk ik de rock achtige kan het beste, somige dubstep nummer gaan ook nog wel maar denk dat hardstyle/core weer te word.

Ik heb er al 2 gemaakt ;) En idd, het matchen is waar het me om gaat :D

Maar daarom heb ik ideëen nodig voor een 3e, en het enige om veel publiek te krijgen is weten wat ze willen :)

1 was van pumpin iron, heeeel basic en niet zo heel boeiend:
http://www.youtube.com/watch?v=i6oHLRP_TqA&list=UUXZA9QR-m9xicFdVlD3Q71Q&index=5&feature=plcp

En de 2e was een stuk beter vind ik zelf:
http://www.youtube.com/watch?v=fHh56RRVogI&list=UUXZA9QR-m9xicFdVlD3Q71Q&index=4&feature=plcp

eerste video van je is inderdaad basic en niet heel boeiend (no offence, maar puur als kritiek), maar dit komt vooral omdat het veelal bekende beelden zijn en er niet zoveel tempo in zit.

tweede video is zeker beter en wat erg vet is zijn de foto's die je op de muziek voorbij laat komen. puntje van kritiek is de variëteit in het gebruikte materiaal - vrij veel van hetzelfde. het punt is natuurlijk dat er veel van dit soort video's gemaakt worden en het moeilijk is om met iets origineels te komen. denk daarom meer aan het totaal plaatje en de opbouw, dan aan welke beelden je er allemaal in wilt. dat is een andere volgorde.

als ik jou was zou ik qua muziek keuze niet voor het standaard gebruik gaan, want ook dat wordt veel gedaan. film muziek doet het erg goed en wederom is de opbouw van een nummer essentieel, want dat maakt of kraakt jouw filmpje.

miss een filmpje zonder jay cutler enzo maar met filmpjes van wat minder bekende bbers, en fysieken die wat meer binnen bereik liggen? (:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:24 ----------

en van jongere mensen

miss een filmpje zonder jay cutler enzo maar met filmpjes van wat minder bekende bbers, en fysieken die wat meer binnen bereik liggen? (:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:24 ----------

en van jongere mensen

Hier ben ik het mee eens! Ik vind dat al die filmpjes die nu op youtube staan over bb'ers alleen maar fysieken zijn wat voor 99,99% van de mensen onhaalbaar is!

Doe meer filmpjes met fysieken wat bijvoorbeeld ook naturel haalbaar is. Ik weet niet of daar beeldmateriaal van is maar ik zou dit veel vetter vinden.

Terug
Naar boven