Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind het altijd mooi als het filmpje ook word opgebouwd... niet meteen beren die met 200 kilo gooien...
maar eerst emotie etc... dan wat beelden van maaltijden hoe ze naar binnen worden gewerkt... aan het einde gewoon het gebuffel... en the pride op het eind
Rustige muziek kan inderdaad erg goed passen bij een motivatie video maar voor mij moet zo'n video echt knallen. En dat kan alleen met harde/snelle muziek
Ik vind zelf "motivatie" filmpjes waarin veel geflext en geposeerd wordt niet zo boeiend. Ik zie veel liever een filmpje waar alleen snoeiharde workouts in voor komen.
Beste Zhasni vid imo: http://www.youtube.com/watch?v=P_sxRofrbvU&list=LLpHb4IexdSr0O-UsSoMUJLg&index=10&feature=plpp_video
Zeer geschikt als pre-workout, en perfecte muziek erbij om je lekker op te fokken voor je workout. Wat ik zelf altijd wel gaaf vind aan met name deze vid, maar Zhasni's vid in het algemeen, is hoe hij oldschool met de huidige bb'ers combineert. Workouts van mannen als phil heath, kevin levrone, branch warren gecombineert met zwart wit beelden en beelden uit arnolds tijdperk doen het bij mij altijd erg goed.