XXL Nutrition

Motivatie voor propere voeding kwijt

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik was half oktober begonnen met mijn cut naturel. Zag er ongeveer uit zoals op de zomerfoto. De 2e foto is het resultaat op maandag. 3 weken terug had ik een dip verminderde kracht en krampen in mijn spieren en ik heb toen 3dagen eens gegeten wat ik wou en daarna voelde ik me veel beter en was mijn spierpijn weg (ik dacht dat mijn lichaam even op was van het lange cutten) Ik heb nu sindsdien enkel het probleem terug op weg te raken met schone voeding.
Ik heb vanaf januari ook begonnen met test en tren om 8w te cutten tot vorige vrijdag. Nu ben ik van plan om 6w te cruisen om in maart terug te clean bulken met test en tren en in die 6w mijn kcal geleidelijkaan op te voeren tot een bulk ipv alles in 1 keer omhoog te gooien.
Maar ik wil terug clean beginnen eten maar ik snak constant naar zoetigheid, snacks en fastfood wat ik dan soms ook neem. Ik ben nu sinds 2w terug 3kg bijgekomen en begin wat van mijn droogte te verliezen maar zou met mijn kuur toch graag alles juist doen zodat ik niet opblaas maar lekker droog blijf en enkel clean mass gain in mijn bulk.
Iemand een idee om me terug op het pad te krijgen want nu ben ik sommige dagen aan het bulken met wat ik eet van slechte voeding ipv nog onder onderhoudt te eten.

1073356_10151744561094855_214938819_o.jpg

1780696_10152625566101258_130736624_n.jpg

Denken dat je anders alles voor niets gedaan hebt , eet om te leven, leef niet voor te eten

Van junk en fastfood zijn ook betere alternatieven, als je het maar zelf maakt

Wel kuren en je niet aan je voeding kunnen houden. Ik zou jezelf nog eens goed afvragen hoe graag je het wil.

• Topic Starter Topic Starter
Wel kuren en je niet aan je voeding kunnen houden. Ik zou jezelf nog eens goed afvragen hoe graag je het wil.

Ik wil het zeer graag, ik zeg gewoon dat ik een dip heb. Ik eet al alles proper en afgewogen sinds augustus. Met enkel een cheatmaaltijd om de 1 of 2 weken tijd. Ik kan het heb het nu gewoon even moeilijk en ik weet niet van waar het komt. Het is gewoon puur zin naar bepaalde dingen om te eten.
Ik kan perfect me eraan houden tot precies 2w terug.

eet dan elke week een cheatmaaltijd en plan dit, zo heb je iets om naar uit te kijken

Stel je niet zo aan en maak is geen selfies in de sportschool zonder kleding mafkees.

Dit is mijn eerste sefie die ik ooit getrokken heb in de gym en dat was om 12u dus het was enkel ik en nog iemand die daar was. Ik heb er niemand mee gestoord. En ik plande altijd mijn cheat maaltijd op vrijdag of zaterdag. Ik heb vandaag precies knop kunnen omdraaien en nee kunnen zeggen tegen de verleidingen. Ik heb een proteïne kwarktaart gemaakt om zo toch lekker maar gezond te kunnen eten.
Ik denk dat mijn post hier mezelf heeft doen beseffen de knop om te draaien.

leestekens, would be great.

potverdomme zeg... hoe kan je de stap zetten naar AAS als je niet eens je voeding onder controle kan houden. Maak een degelijk schema, en suck it up.

potverdomme zeg... hoe kan je de stap zetten naar AAS als je niet eens je voeding onder controle kan houden. Maak een degelijk schema, en suck it up.

Iedereen kan wel eens een dip hebben zeker. Na 7maand clean eten (in de zomer zat er een kamp met jongeren tussen) vind ik het niet slecht. Het is gemakkelijk me direct uit te maken en te zeggen naar AAS te grijpen en niet eens men eten kunnen vol te houden. Ik denk dat 7maand clean eten buiten af en toe een cheat niet slecht is.

Je moet ook gewoon af en toe eten wat je wil, anders krijg je zoals nu dat je het helemaal niet meer volhoudt en ineens alleen maar junk wilt eten. In ieder geval goed dat dit topic je toch heeft geholpen.

Terug
Naar boven