StefanAmsterdam
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor alle liefhebbers met usenet, @ spotnet post arknod altijd de races en kwalificaties. vaak post hij ook vrije trainingen zoals ook nu weer. De FP2 van de motogp is iig al te vinden. Dit is dan ook de reden dat ik nog eventjes niet reageer op nieuwere posts omdat ik bang ben al wat resultaten te lezen voordat ik de FP2 gezien heb...
[STATS][/STATS]
Race kijk ik op bbc2. De rest dowload ik via torrents mocht ik daar zij in hebben.
ik denk 1. lorenzo, 2. stoner, 3. pedrosa. Maar hoop eig Crutchlow 3e en Pedrosa 4e.
Kan spies weer terug naar Tech3 en Cal naar Yamaha FR want helaas kan hij zich maar niet bewijzen op een GP machine.
Waar gaat hij nu mee verder dan ?Pff Stoner heeft vandaag aangekondigd dat dit zijn laatste seizoen in de MotoGP is. Een verlies voor de sport en ik hoop dat hij er later geen spijt van krijgt daar ik er van overtuigd ben dat hij nog vele titels had kunnen behalen/bevechten.
Gister ff kaarten besteld voor de TT-Assen, GT tribune![]()
Rossi 2e en ik merk dat ik een wedstrijd dan toch een stuk leuker vindt als ie voor aan rijdt.
BOLOGNA (ANP) - Valentino Rossi stopt aan het eind van dit seizoen als coureur van motorfabrikant Ducati. ,,Ducati wenst de Italiaanse coureur al het beste bij de nieuwe uitdagingen die hij tegen zal komen en zal in de tussentijd alles blijven doen om meer successen in het laatste deel van het seizoen te realiseren'', meldde het bedrijf vrijdag. De Amerikaan Ben Spies vertrekt eind van dit jaar bij Yamaha dus er was een plaatsje vrij in het Japanse fabrieksteam. Er lag al een aanbieding voor Rossi.