AndroidHealthClinic

Motor gejat :(

DvO

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Na een week in bezit te zijn geweest van mijn r1 2004 is dees mij gister ontnomen door een onrechtmatige eigenaar! (gestolen dus :()
Graag wil ik vragen of jullie mede motorrijders/bodybuilders een oogje in het zeil kunnen houden :(

Bedankt!

Hij is gestolen op de Loosduinsekade 150
Gisteren tussen 23.30 en 3.30

Kenteken MJ ZV 82

2e2j78z.jpg

3zh1nd4.jpg

43wxc2w.jpg

2mo5afr.jpg

33w4aaf.jpg

zo da's ****ed up... zo kort in bezit en dan al weggehaald...

had je hem wel goed vastliggen?

WTF :eek: Dat meen je niet!! Je hebt hem net man. Wat een stel ter***lijers. Vaag dat ze hem nu al bij je hebben gevonden. Stond hij ergens binnen?

OMG, dat is hard genaaid, ter***lijers!

Zal mijn ogen open houden ... vertel het hier wel ff rond... hopelijk wordt ze snel terug gevonden...

Jezus wat zuur zeg!!!! Wel een gruwelijk race monster. Ik hoop dat ze 'm terugvinden voor je :(

• Topic Starter Topic Starter
Hij stond buiten ff een nachtje bij mn vriendin..
2 sloten.. Normaal staat ie altijd binnen. 1 nachtje buiten en weg.. :(

Ik ben gelukkig wel verzekerd.. Maar dat duurt eerst 20 dagen voordat de taxeur komt voor de dagwaarde :S

Eeuwig zonde man.
Hoop dat ie weer boven water komt.

Wat een klootzakken, ik hoop dat je je fiets snel terug hebt en anders hoop ik dat de nieuwe onrechtmatige eigenaar er mee verongelukt :mad:

Godverdegodver:(:mad:

Wat klote voor je Bro:(:( Dit doet mij zelfs pijn, wat een geil dingetje...

Ik hou ook mijn ogen open, en wens je sterkte met het verlies en mogelijk de oplossing!

Hij stond buiten ff een nachtje bij mn vriendin..
2 sloten.. Normaal staat ie altijd binnen. 1 nachtje buiten en weg.. :(

Ik ben gelukkig wel verzekerd.. Maar dat duurt eerst 20 dagen voordat de taxeur komt voor de dagwaarde :S

In wat voor soort buurt woont zij? Aan een doorgaande weg, woonwijk of iets dergelijks? In welk dorp/stad?

Wat een klootzakken :mad: Ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Zal een oogje openhouden en hier eens aan een bekende Antiliaan vragen of er nog handel aangeboden is......

Bedankt in ieder geval gasten voor de reacties! En voor degene die een oogje open houden!!

Thnx bro's!

Klote zeg, na een week al gejat.

Echt zuur zeg ... 2 sloten erop en dan nog mee gekregen hebben dat ding.. dan moeten ze em getild hebben.

crap.... ben bang dat je hem niet meer terug ziet... die is al op transport.

Succes met de afhandeling. Hier wordt je toch doodziek van he....

Trieste lijers die niet van andermans spullen af kunnen blijven. Ga werken ofzo.

Als je erachter komt wie het heeft geflikt, de daders een paar flinke klappen geven met een moker in het gezicht en de handen verminken zodat ze het geen 2e keer doen.

Hoop dat je hem terug krijgt

Terug
Naar boven