AndroidHealthClinic

Motor gejat :(

mooi dingetje jammer dat die er net meer is
succes ermee!

Zwaar klote, en al helemaal als je hem pas een week hebt. 't Is maar goed dat je ervoor verzekerd bent.

Wat is de waarde van zo'n ding eigenlijk ?

k*t voor je hoop dat ie terug komt maar ben er bang voor

gecondoleerd, mooi beestje..

Klote zeg, maar een weekje en al gestolen... :mad:

flink balen kerel, hopenlijk krijg je hem terug..............of anders de waarde van je verzekering!
:eek:

Hij wordt of uit elkaar gehaald en verkocht in onderdelen of je kan hem bij de straatraces tegenkomen waar een Antilliaan hem helemaal gratis voor je aan het afraggen is. In Turkije of Marokko zal je hem echt niet zo snel tegenkomen.

WAAROM nou weer een Antiliaan??

er zitten ook een hoop goeie tussen hoor!

( Nederland weigert de Antillen financieel te helpen in oa Onderwijs: conclusie is dat er een hoop ONGESCHOOLDE Antiliaantjes ervoor kiezen om op een makkelijke manier geld te verdienen!)

Prachtig exemplaar gozer en wat k*t dat ie nou al weg is :mad: Al hoop ik dat je hem vandaag nog terugkrijgt heb ik daar een hard hooft in.. denk idd dat ie naar het buitenland is vervoerd...

iig.. succes kerel!!

Klote man, jammer dat er mensen zijn die niet eerlijk hun geld willen verdienen. Ik hoop dat je verzekering je een goede dagwaarde geeft.

Motorsloten worden als ''goed'' beoordeelt als het dievengilde er langer als 5 minuten over doet om ze open te maken.

Maar goed klote voor je bro, ik houd me ogen open voor een nieuwe R1 met two brothers......:(

Dat is knap klote..

Helaas is een slot tegenwoordig heel geen barrière meer. En als hij nergens aan vast staat tillen ze hem de bus in en weg... :mad:

Hij wordt of uit elkaar gehaald en verkocht in onderdelen of je kan hem bij de straatraces tegenkomen waar een Antilliaan hem helemaal gratis voor je aan het afraggen is. In Turkije of Marokko zal je hem echt niet zo snel tegenkomen.

Vriend je loopt te dromen
Die scooters en motoren worden allemaal en dan zonder dollen massaal afgescheept naar marokko of turkije
Hier wordt je er te makkelijkl mee aangehouden en dan ben je dik de lul
Immers wie gaat je daar tegenhouden? De marokkaanse politie? die info over het kentekenbewijs heeft? Die je omkoopt voor 20 euro?
Maar wat jij zegt gebeurt ook heel vaak idd

Er word megaveel met die dingen geraced en zeker door de bevolkingsgroep die ik eerder noemde. Het zou best kunnen wat jij zegt maar ik heb er nog niet veel van gehoord. Wel dat kerels hun motor konden ophalen na een straatrace. Heel of niet dat maakt niet zoveel uit :D

jammer voor je moto,maar ik hoop dat ze zich kreupel rijden, armen,bene breken en voor de rest van hun leven verlamd blijven...

krijge van de verzekering 100%terugbetaald? toen m'n nonkel z'n wagen werd gestolen heeft ie maar 60% teruggekregen,khoop dat jij meer krijgt!

Sterkte!

kosten van zo'n fiets zijn toch wel tussen de 8 en 10.000 euro hoor.

gaat toch zeker weer een tijdje duren voordat je weer een nieuwe hebt.

Hoop dat ze hem vinden man, veel succes ermee. Ook succes met de verzekering ;)

Terug
Naar boven