XXL Nutrition

Motor gejat :(

klote zeg :mad:

Ik heb hier ook mijn vrees voor als ik deze lente een motor heb.

Holy shit gozer, ****ed up! Je hebt ook altijd pech, vroeger je scooter, en nu je motor. Damn, kan ik me echt kwaad om maken.

zo zwaar bout man! dit is 5 min rijden van mn huis!

I'll keep an eye open!

Wat een stelletje ter***lijers zeg, blijf verdomme van andermans spullen af :mad:

klote kerel!! echt ****ed up.. Die teringmofos ook altijd..
Sterkte iig hoop dat je m terugkrijgt

echt k*t, gelukkig heb je nog je verzekering

Loosduinsekade als in bij die renault dealer op de hoek?
Of juist de kant op van die motorzaak?

• Topic Starter Topic Starter
Tussen de speurders en motorzaak in :(

Tegen transvaal aan
Als ie niet uit elkaar gehaald is, dan wordt ie of wel een keer aangehouden
en als je echt helemaal de lul bent moet j m de volgende zomer in turkije of marokko gaan zoeken...

Mocht ik deze hier in België tegenkomen, geef ik wel een seintje.
Echt zonde! Mooie machine!

is het ook mogelijk om een soort zendertje in je motor te bouwen zodat je em altijd kunt traceren?

Je kan tegenwoordig gewoon niets meer buiten laten staan, de sloten lijken wel te zeggen 'deze is de moeite waard, neem maar mee als je kan' . Hopelijk word ie ergens herkent, zo niet, succes met de verzekering.

Wat een ****ers! Is toch niet normaal. Je hebt je knaller net een weekie.:mad:

stelletje lijers, ga werken voor je geld ofzo, maarja ze weten ook dat ze hier natuurlijk 95% van de keren mits goed voorbereid gewoon mee wegkomen.

hier in de buurt was laatst een loods gevonden met iets van 500 gestolen brommers, dat is toch wat dat je 500 gestolen brommers in je bezit kunt hebben...

balen bro'
****ed up, ik hoop dat je hem nog terugvind

hopelijk vinden ze 'm weer :(

K*t man, ik zal rondkijken:)

Verschrikkelijk man! Vond hem echt prachtig :(

Tegen transvaal aan
Als ie niet uit elkaar gehaald is, dan wordt ie of wel een keer aangehouden
en als je echt helemaal de lul bent moet j m de volgende zomer in turkije of marokko gaan zoeken...

Hij wordt of uit elkaar gehaald en verkocht in onderdelen of je kan hem bij de straatraces tegenkomen waar een Antilliaan hem helemaal gratis voor je aan het afraggen is. In Turkije of Marokko zal je hem echt niet zo snel tegenkomen.

Zo dat is dus echt zwaar klote voor je, waarom kunnen mensen nou niet gewoon overal van af blijven? Ik duim voor je dat ie weer onbeschadigd opduikt in iedergeval!

Succes met de verzekering trouwens.

Terug
Naar boven