AndroidHealthClinic

Stelling MP3 luisteren in de gym

Peiling Peiling Gebruik jij een mp3-speler tijdens het trainen?

• Ja

Stemmen: 31 46,3%
  • Nee

Stemmen: 36 53,7%

• Totaal stemmers
    67

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Wie doet het?

Heb sinds gisteren een ipod nano. heb nog nooit een mp3 meegenomen naar de gym dus ik ben benieuwd. Ga dit doen om te kijken of ik zo lekkerder train. de huidige muziek die ze in mijn gym draaien vind ik helemaal niets dus nu kan ik dat zelf bepalen.

ook ga ik veel te snel praten met andere mensen tijdens het trainen en zo gaat mijn training heel lang duren.

Hoe bevestig jij je mp3 speler? in je broekzak? Die iPod nano heeft niet zo'n lang draad maar wel zo'n clipje.

En hoe zit dat met gehoorschade? Hebben mensen daar ervaring mee?

Sinds ik met mp3 loop maak ik de gains van m'n leven.

Volgens mij is het naar de muziek luisteren die op het geheugen van de mp3 staan, niet naar de mp3 luisteren. :D

Zelfs nu ik een home gym heb train ik met die zooi in, deur op slot en helemaal volledig gefocused, wat wil je nog meer?

Ik gebruik me mobiel er af en toe voor. Alleen vind ik het soms wel irritant om die oordopjes in me oor te hebben tijdens het trainen.
Overigens gebruik ik het alleen als ik overdag ga trainen (dan is er bijna nooit iemand in de gym). Als ik 's avonds train zijn er vaak bekende en dan kan je tenminste een beetje lullen. :p

Wie doet het?

Heb sinds gisteren een ipod nano. heb nog nooit een mp3 meegenomen naar de gym dus ik ben benieuwd. Ga dit doen om te kijken of ik zo lekkerder train. de huidige muziek die ze in mijn gym draaien vind ik helemaal niets dus nu kan ik dat zelf bepalen.

ook ga ik veel te snel praten met andere mensen tijdens het trainen en zo gaat mijn training heel lang duren.

Hoe bevestig jij je mp3 speler? in je broekzak? Die iPod nano heeft niet zo'n lang draad maar wel zo'n clipje.

He?

• Topic Starter Topic Starter

2mhfsw2.png

Met eigen muziek is wel chiller

Heb het een paar keer geprobeerd maar de radio in de gym staat er al aardig luid waardoor ik hem op het hardste zou moeten zetten. Dus dan toch maar geen.

Als ik in m'n eentje train altijd met oortjes in, in-ear dingen, dan hoor ik niemand en niemand heeft er last van. Ideaal!

Wie doet het?

1 week mp3 gebruikt , ben gewoon potdoof , zal wss een oor apparaat moeten gebruiken :(

Ik loop altijd met een mp3, gewoon in de broekzak.

nooit, irritant.

Hangt ervan af, als hij opgeladen is en ik ben alleen dan steek ik hem in ja.

Als er maten zijn dan is het meestal met een half oor en enkel als ik lift :P.

ik gebruik het niet altijd.
vaak wel met cardio etc.
af en toe met KT zelf.

Soms wel chill om mn eigen muziek te luisteren, hoodrich nigguh.
Maar af en toe een beetje socializen kan geen kwaad.

Terug
Naar boven